Plantilles d’avaluació > Qualificar plantilla d’avaluació amb Excel

Permet obtenir un document Excel amb els elements de la plantilla d’avaluació, els alumnes del grup i les seves qualificacions amb el que podeu dur a terme l’avaluació dels estudiants i també permet la càrrega de les qualificacions dels elements de la plantilla des d’un fitxer, ja sigui el que heu obtingut des d’aquesta pantalla, un de construcció pròpia o el que podeu obtenir des de les aules Moodle amb les qualificacions de les entregues i del seguiment dels estudiants.

Obtenir un document Excel amb els elements de la plantilla d’avaluació.

Permet obtenir un document Excel amb els elements de la plantilla d’avaluació, els alumnes del grup i les seves qualificacions amb el que podeu dur a terme l’avaluació dels estudiants.

Heu de desplegar la zona superior de la pantalla identificada com a DESCARREGAR PLANTILLA i fer clic en el botó .

Obtindreu un document Excel semblant a aquest:

Càrrega de les qualificacions dels elements de la plantilla des d’un fitxer.

Podeu carregar les qualificacions dels elements de la plantilla des d’un fitxer, ja sigui el que heu obtingut des del campus docent Sigm@, un de construcció pròpia o el que podeu obtenir des de les aules Moodle amb les qualificacions de les entregues i del seguiment dels estudiants. El document ha de tenir les característiques següents:

• La primera fila ha de contenir els noms de les columnes: nom, cognoms, NIA, 1r element, 2n element, 3r element,…
  • La segona fila pot contenir les ponderacions de cada element o la informació del primer estudiant. Les files següents corresponen a la informació dels estudiants, un a cada fila.

Heu de seleccionar el fitxer que conté les qualificacions dels elements de la plantilla, aquest es carregarà i us demanarà identificar el full on es troben les qualificacions, si el document disposa de varis fulls. Per defecte l’aplicació selecciona la fulla anomenada plantilla_de_qualificacions. Per procedir cal fer clic al botó .

Es mostrarà la informació de les primeres files del document i la correspondència entre les columnes del document i la plantilla d’avaluació, cal identificar els elements pels que vols importar les qualificacions i a quin ítem de la plantilla corresponen.

Per defecte, l’aplicació us proposarà relacionar les columnes del document amb els elements de la plantilla que tinguin el mateix nom. Identifiqueu amb Ignora les columnes que no voleu importar.

Les qualificacions es desaran amb dos decimals, si el nombre de decimals és superior s’aplicarà arrodoniment.

Observació: per cada ítem de la plantilla d’avaluació, cal informar les qualificacions sobre 10 punts.