Qualificacions > Carregar qualificacions des d’excel

És possible carregar les qualificacions finals des d’un document Excel format per quatre columnes: el NIA, el DNI o document d’identificació, el nom i la qualificació de l’alumne.

Podeu obtenir-lo sense qualificacions a l’apartat Els meus alumnes > Descarregar alumnes a Excel (veure el punt 2.4).

• La primera fila ha de correspondre a la informació d’un estudiant, no ha de tenir els noms de les columnes.
  • Les qualificacions es desaran amb un decimal, si el nombre de decimals és superior s’aplicarà arrodoniment.
  • Per identificar l’estudiant s’utilitzarà el NIA, la informació de la primera columna.

Cal seleccionar el document i fer clic en el botó ; en finalitzar el procés de càrrega es mostrarà el seu resultat.