Plantilles d’avaluació > Definir/Modificar

La plantilla d’avaluació s’estructura en un màxim de tres nivells. Per definir un nou ítem de qualificació cal fer clic en el botó .

És possible afegir els tipus de docència definits en els grups de pla docent, ja que aquests apareixen directament llistats en el quadre desplegable, i qualsevol altre tipus a partir de l’opció “999 – Un altre tipus de docència”, en aquest cas cal definir el nom de l’ítem en català i castellà per poder desar els canvis.

Per afegir l’ítem és necessari informar el seu pes en tant per cent i fer clic en el botó .

També, és possible fixar la qualificació mínima d’aquest ítem, que fixa el llindar mínim per realitzar calcular automàticament la qualificació final de l’alumne, en cas de no superar-la l’alumne serà qualificat amb 0 – suspens, i publicar l’ítem en la consulta de l’expedient de l’alumne perquè puguin veure la qualificació.

Tant el pes de l’ítem com la qualificació mínima i la publicació d’aquest en la consulta de l’expedient de l’alumne es poden modificar en qualsevol moment.

Un cop s’ha definit la plantilla i s’ha verificat que els seus pesos sumen 100%, cal fer clic en el botó per gravar els canvis.

Per afegir un parcial cal fer clic en el botó de l’ítem corresponent.

Per eliminar un ítem de la plantilla d’avaluació cal fer clic en el botó .

Per publicar un ítem de la plantilla d’avaluació a la consulta de l’expedient dels alumnes cal marcar el quadre corresponent.

Un cop s’han fet qualsevol modificació en la plantilla d’avaluació, cal fer clic en el botó per gravar els canvis i que aquests siguin efectius en la plantilla d’avaluació.