A l’apartat Actes d’examen podeu gestionar les actes d’avaluació del seguiment del programa de doctorat.

Generació de l’acta d’avaluació

En primer lloc, s’ha de generar l’acta d’avaluació i incloure-hi els estudiants que cal avaluar. Per això disposeu del botó Generar. Aquest botó apareixerà només quan hi hagi estudiants matriculats que no estan inclosos en cap acta d’avaluació.

generar les actes d'avaluació del seguiment del programa de doctorat

Seguidament es presentarà la relació d’alumnes que no estan inclosos en cap acta d’avaluació.

Heu d’introduir la descripció del col·lectiu que identifica aquesta acta d’avaluació i seleccionar els alumnes que s’han d’avaluar. Llavors, apareixerà el botó que us permetrà generar l’acta d’avaluació.

generar les actes d'avaluació del seguiment del programa de doctorat

Tingueu en compte que el nom del col·lectiu ens ha de servir per poder identificar l’acta d’avaluació. Per això, podeu utilitzar el mes i l’any de la convocatòria, el dia, la línia de recerca o el nom de la persona si l’acta és individual. Per exemple:

Avaluació [mes] [any]

Avaluació [dia] [mes] [any]

Avaluació [mes] [any] ([línia de recerca])

Avaluació [mes] [any] ([cognoms, nom de la persona])

Gestió de l’acta d’avaluació

Per seleccionar l’acta d’avaluació heu de fer clic al botó corresponent:

seleccionar acta d'avaluació

L’aplicació us proposarà traspassar les qualificacions, si és necessari. Amb aquesta acció desareu les qualificacions que ja heu introduït a l’acta d’avaluació. Per fer-ho disposeu del botó en el flux de gestió de l’acta:

traspassar les qualificacions a l'acta d'avaluació

Per tancar l’acta d’avaluació heu de seleccionar Tancar l’acta d’examen al flux de gestió i fer clic al botó Acceptar.

tancar l'acta d'avaluació

Llavors, per finalitzar el tancament de l’acta, cal executar el procés de tancament amb el botó Tancar acta.

tancar l'acta d'avaluació

Si ho desitgeu, podeu rebre al vostre correu electrònic la informació del resultat del tancament quan finalitzi la seva execució.