La signatura de les actes d’avaluació dels programes de doctorat s’ha de fer amb el porta-signatures institucional de la UAB (https://portafirmes.uab.cat).

Podeu veure el seu funcionament en un breu vídeo a l’enllaç https://polimedia.uab.cat/video/signatura-de-la-actes-d-avaluacio-del-seguiment-del-programa-de-doctorat.

Quan tingueu el document d’una acta d’avaluació al porta-signatures rebreu un correu electrònic avisant-vos que ja la podeu signar, amb l’assumpte Portasignatures – Petició rebuda – Acta d’avaluació pendent de signatura (seguiment del programa de doctorat) i el text següent.

Per signar-la, heu d’accedir a l’adreça https://portafirmes.uab.cat. Us recomanem que us identifiqueu mitjançant Accedir amb CAS.

A l’apartat Pendents hi trobareu els documents que heu de signar.

Podeu veure la informació relacionada amb la signatura del document fent clic a l’entrada corresponent. Així, podeu visualitzar el document i revisar-lo abans de signar.

Per signar el document, heu de seleccionar-lo i fer clic al botó Signar que apareixerà a la part superior de la llista de documents.

Us haureu d’identificar amb el vostre NIU i la contrasenya vinculada al NIU.

Marqueu l’opció Estic d’acord amb el contingut dels documents i confirmo la meva voluntat de signar i feu clic en Signar. Podeu incorporar-hi les observacions que considereu oportunes però no és cap requisit pel que, en principi, no cal fer-ho.

A l’apartat Acabades podeu recuperar la informació i els documents que heu signat.

El document signat de l’acta d’avaluació s’emmagatzemarà per la seva conservació.