Repartiment massiu > Repartiment alumnes Centre/Departament

Com a coordiandor o coordinadora d’una titulació podeu fer una assignació massiva d’alumnes a grups no matriculables (de pràctiques).

Els filtres de curs i període (quadimestre) permeten acotar el conjunt d’assignatures i grups amb les que es pot treballar.

El criteri Manual només permet fer el repartiment grup a grup. Els criteris Automàtic alfabàtic i Automàtic alternatiu permeten seleccionar un conjunt d’assignatures i grups:

En l’exemple de la captura s’han filtrat les assignatures i grups de primer curs i primer quadrimestre.

Amb les fletxes es seleccionen les assignatures i grups de treball:

Després s’ha de triar quin tipus d’estudiants es vol repartir. Un alumne extern és aquell que el seu pla d’estudis no és propi del grup, típicament són els estudiants incoming.

També es poden excloure els alumnes repetidors marcant la casella corresponents.

Finalment, s’ha de seleccionar el tipus de docència de pràctiques on es farà el repartiment.

Automàtic alfabètic

Pels grups de treball s’hauran d’informar les lletres de tall, han de ser mínim dues lletres (si la dada està informada a l’aplicació de Plans Docent PDS s’hereta el valor).

Si algun alumne no entra en cap llindar de lletres no s’assignarà a cap grup de pràctiques.

Amb el botó Desar s’accedeix a la pantalla per executar el procés.

Autmàtic alternatiu

Pels grups de treball s’haurà d’informar la capacitat màxima (si la dada està informada a l’aplicació de Plans Docent PDS s’hereta el valor).

Per cada grup de matrícula els alumnes s’ordenen alfabèticament i es van repartint alternativament en els grups de pràctiques vinculats fins arribar a la capacitat informada. Si no hi ha capacitat els alumnes no s’assignaran

Amb el botó Desar s’accedeix a la pantalla per executar el procés.

Esborrar repartiment segons tipologia

Aquesta opció permet eliminar l’assignació d’estudiants feta a un tipus de docència independentment del criteri que s’hagi fet servir per fer la distribució (manual, alfabètic o alternatiu).

S’esborrarà l’assiganció del conjunt de grups i assignatures seleccionades.

Modificacions

Sempre que s’executa un procés de repartiment massiu s’eliminen les assigancions prèvies, per tant podem executar de nou un repartiment amb nous criteris per fer canvis.

El criteri Manual no només serveix per fer la distribució inicial estudiants sinó que també serveix per modificar en qualsevol moment l’assignació, sigui quin sigui el criteri amb el que inicialment s’hagi fet l’assignació.

És a dir, si un cop feta la distribució dels estudiants s’hagués de fer un canvi de pocs alumnes es pot fer servir el criteri Manual

Seleccionant la casella corresponent a un grup es pot canviar l’alumne de grup, sempre que hi hagi capacitat.