El Mòdul Jean Monnet EUCONAS torna a convocar el seu curs anual d’introducció a la UE, que aquest any es celebrarà del 13 de setembre al 4 d’octubre.

EUCONAS és un curs de 3 setmanes sobre la Unió Europea ofert a tota la comunitat universitària i professors interessats en la matèria. És especialment recomanable per als estudiants de la UAB no nacionals d’Estats membres que no tinguin una base en estudis europeus i estan cursant un Màster, Ph. D o un programa postdoctoral a la Universitat Autònoma de Barcelona.

El curs proporcionarà als participants una comprensió general de la Unió Europea. A més, oferirà seminaris sobre polítiques específiques de la UE com economia, medi ambient, seguretat, R + D. En totes aquestes sessions els estudiants examinaran els problemes que la UE està debatent actualment. És a dir, Brexit, crisi dels refugiats, l’impacte de l’extrema dreta, xí com l’increment de l’euroescepticisme.

Programa i inscripcions.