Un any més, organitzem, en col·laboració amb l’ICE, el Dia d’Europa amb alumnes de secundària.

Es tracta d’un talleraller adreçat a alumnat de 1r d’ESO que té per objectiu fer una presentació general de la Unió Europea d’una manera atractiva i divertida. Es definirà què és la UE, quines son les seves funcions i s’ampliarà amb algunes explicacions i exercicis sobre la seva raó de ser i les seves principals actuacions.

Programa

• De 10 h a 11 h Xerrada d’introducció a la Unió Europea, a càrrec d’Andrea Lanaia, professor de la UAB. A la Sala de Vistes ‘Maria Soteras’ de la Facultat de Dret.
  • D’11 h a 11.30 h Pausa per esmorzar.
  • D’11.30 h a 13.30 h Gimcana en equips. Hi haurà regals per a tothom i algun detall especial per als membres de l’equip guanyador. Al Centre de Documentació Europea (Biblioteca de Ciències Socials).

Data: 2 de maig de 2024