Alba Cristina Arenas Mejía, Anàlisi de la política pública de capacitació i ocupació a Xile: una mirada des de l’efectivitat en l’accés i l’eficàcia de la formació per al treball. 20/09/2024 (Tesi)
Directora: Pilar Pineda Herrero
Paloma Fernanda Sepúlveda Parrini, Qualitat de l’Educació Superior En línia: Aportacions des de les Perspectives Ciberfeministes. 20/06/2024 (Tesi).
Directora: Pilar Pineda Herrero i Paloma Valdivia Vizarreta
Paula Contesse Carvacho, Universitat i Discapacitat Intel·lectual: valoració del Programa Diploma en Habilitats Laborals per a la millora de la Qualitat de Vida. 08/11/2022. (Tesi)
Directores: Pilar Pineda Herrero i José María Sanahuja Gavaldà
Mercè Prat Martínez, La presa de decisions com a competència infermera per a cuidar a pacients crònics con necessitats complexes. 01/10/2021 (Tesi).
Directora: Pilar Pineda Herrero
Helena Roig Ester, Avaluació de la transferència de la formació de les infermeres novelles. 22/06/2021 (Tesi)
Directora: Carla Quesada Pallarès i Pilar Pineda Herrero
Elke Elisabeth Eugenia Kleinert Altamirano, La formació contínua de docents en educació preescolar: El suport de les directores cap a la transferència d’aprenentatges, 22/01/2021 (Tesi).
Directora: Pilar Pineda Herrero
Paloma Sepúlveda Parrini, El tic-tac de los MOOC: finalidades institucionales para su implementación en la Universidad de Chile y Universidad Autónoma de Barcelona, setembre 2019 (TFM del Màster en Investigació en Educació).
Directores: Pilar Pineda Herrero i Paloma Valdivia Vizarreta.
Sonia Fajardo Martínez, La formació a les organitzacions del tercer sector social. 26/09/2019 (Tesi)
Directora: Pilar Pineda Herrero
Olga Ivanova, Educació en gestió per a la innovació: desenvolupament d’un curs d’estudi per a millorar la capacitat d’innovació dels estudiants de MBA. 21/11/2016 (Tesi).
Directora: Pilar Pineda Herrero
Carla Quesada Pallarès, Es pot predir la transferència dels aprenentatges al lloc de treball?: Validació del Model de Predicció de la Transferència, 05/02/2014. (Tesi)
Directors: Pilar Pineda Herrero i Eduardo Cascallar
Judith Roca Llobet, El desenvolupament del Pensament Crític a través de diferents estratègies docents en el Grau en Infermeria, 29/11/2013 (Tesi)
Directora: Pilar Pineda Herrero
Carme Martínez i Roca, El rol de l’orientació professional a centres educatius de Catalunya en el desenvolupament de competències per a la reducció de factors estructurals de risc per a l’ocupabilitat. (Tesi en curs)
Directors: Pilar Pineda Herrero i Marius Martínez
Helena Roig, Avaluació de la Transferència en la Formació Continua, 19/09/2012 (Tesina)
Directors: Pilar Pineda Herrero i Carles Dorado
Olga Ivanova, Management Education for Innovation: Evaluating MBA Programs Effectiveness at Spanish Business Schools, 19/09/2012 (Tesina)
Directora: Pilar Pineda Herrero
Judith Roca Llobet, El pensamiento crítico en enfermería: análisis sobre el rol e integrantes de una competencia clave, 16/09/2010 (Tesina)
Directora: Pilar Pineda Herrero
Carla Quesada Pallarès, Barreres i facilitadors de la transferència de la formació a l’administració pública, 14/09/2009 (Tesina)
Directora: Pilar Pineda Herrero
Maria Victoria Moreno Andrés, Avaluació de la transferència de la formació contínua per a directius/ves de l’Administració Pública de Catalunya: Creació, aplicació i anàlisi d’un model d’avaluació de la transferencia, 21/04/2009 (Tesi)
Directora: Pilar Pineda Herrero
Maria Victoria Moreno Andrés, Avaluació de la Trasferència de la Formació Continua, 15/07/2007 (DEA)
Directora: Pilar Pineda Herrero