Obert el termini d’admissió pel curs 2013/2014 del Màster Europeu en Mediació Intermediterrània: Inversió Econòmica i Integració Intercultural i la Diplomatura de Postgrau en Comunicació, Cooperació Internacional i Mediació Sociocultural en el Mediterrani (UAB)

Al setembre de 2013 començarà la 11ª edició del Màster MIM i la 6ª edició de la Diplomatura de Postgrau en Comunicació, Cooperació Internacional i Mediació Sociocultural en el Mediterrani. El Màster MIM és un programa formatiu interdisciplinar organitzat i impartit conjuntament per la Universitat Autònoma de Barcelona (UAB), la Università Ca’Foscari de Venècia i la Université Paul Valéry-Montpellier 3. El màster és itinerant, el salumnes estudien 3 mesos a cadascuna de les universitats i, posteriorment, realitzen un període de pràctiques professionals en organitzaciones, institucions o empreses vinculades a l’àmbit mediterrani. D’aquesta manera, els alumnes del MIM tenen l’oportunitat de formar-se com a mediadors socio-culturals entre les diferents societats del Mediterrani i adquirir coneixements teòrics i pràctics de l’estructura socio-política i econòmica dels païsps que integren la regió. Al 2010, el MIM va ser reconegut amb una Mencio d’Excelència otorgada per l’Oficina Mediterrània de la Joventut. Les llengües del màster són el castellà, el francès, l’italià i l’anglès. S’oferten nivelles de llengua àrab.

La Diplomatura, per la seva part, està destinada a la formació de professionals que vulguin fer front als processos d’integració euromediterranis derivats dels fluxos migratoris a la regió i dels contextos interculturales sorgits en conseqüència, on la cooperació internacional i la mediació juguen un paper clau. La Diplomatura ofereix als alumnes períodes de pràctiques reglades a organitzaciones d’àmbit mediterrani. A diferència del Màster MIM, la docència corre a càrrec íntegrament de la Universitat Autònoma de Barcelona (UAB)

Per mes informació i per trobar el formulari d’admissió al Màster o la Diplomatura entra a: http://mastermim.uab.es