- Abstract
La dansa i la cançó tradicional són part del nostre patrimoni i acostumen a estar presents a les escoles catalanes, especialment a música i en festivitats. Amb tot, l’ús que se’n fa i els valors que traspuen algunes d’elles expliquen que es qüestioni cada cop més la presència a l’aula. Com a resposta, el projecte DaCaTrà en reivindica la centralitat educativa i en mostra el potencial transformador per a l’escola del s.XXI.
- Authors
- Rosell-Jackson, Joanna i Casals, Albert
- Date Published
- 2024-09-06 03:28
- ISSN
- 0213-8581
- Keywords
- Dansa tradicional; Cançó tradicional; Patrimoni cultural immaterial; Innovació; Pensament crític; Materials didàctics; Ensenyament globalitzat
- Pagination
- 47-52
- Place Published
- Barcelona
- Publisher
- Graó
- Journal
- Guix: Elements d'acció educativa
- Start Page
- En la pràctica
- URL
- https://www.grao.com/revistas/temps-educatius-des-duna-perspectiva-internacional-73769
- Volume
- 503
- Year of Publication
- 2023