Actes > Tancament i signatura

Podeu veure un exemple sobre el procediment de tancament i signatura de les actes d’avaluació en un breu vídeo a l’enllaç següent https://polimedia.uab.cat/video/la-gestio-electro-nica-de-les-actes-dels-grups-d-estudis-propis

En fer clic en el botó Tancament i signatura es mostra el document de l’acta d’avaluació perquè es pugui revisar.

Si es no es vol procedir a la signatura i al tancament de l’acta cal fer clic en el botó Tornar.

Si es desitja procedir a l’execució de la signatura i del tancament de l’acta cal utilitzar el botó Signar l’acta. Llavors, el document de l’acta d’avaluació se signa electrònicament amb un certificat digital d’organisme de la Universitat Autònoma de Barcelona i l’acta signada es diposita en un espai d’emmagatzematge habilitat per a la seva conservació. Tant el professorat com la gestió acadèmica responsable de l’acta rebran una còpia del document per correu electrònic.

Un cop ha acabat el procés d’execució de la signatura i del tancament de l’acta d’avaluació es mostra el seu resultat.

És possible consultar l’estat d’execució del procés de tancament accedint al menú superior El meu compte > Processos.

Un cop hagi finalitzat, es pot consultar el resultat del tancament de l’acta en el menú superior El meu compte > Llistats en el document de nom […]_CerrarActa_[…].log corresponent que conté la mateixa informació que es rep per correu electrònic si s’ha marcat l’opció Rebre notificació al finalitzar el procés.

Trobareu informació sobre la configuració del programari Adobe Reader i Adobe Acrobat a l’apartat Documents del següent enllaç de la Seu electrònica de la UAB: https://seuelectronica.uab.cat/certificat-idcat.