A continuació, s’ofereix un llistat dels articles científics que es deriven del projecte. Per a no influir sobre els processos cecs d’avaluació, en aquells articles que encara no s’han publicat únicament s’aporta un títol orientatiu i la línia amb la qual està relacionada:

En procés

  • Concepcions de la FP per part de professorat de l’ESO, famílies i alumnat (L1 y L2)
  • Influències en la presa de decisions (L1 y L2)
  • La FP en els centres educatius (L3)
  • La qualitat de la FP dual en les empreses (L3)
  • Anàlisi comparativa de la qualitat de la FP en els centres educatius i en les empreses (L3)
  • La perspectiva dels centres educatius sobre la qualitat de la FP dual (L4)
  • Les narratives personals d’èxit en la FP (literature review) (L5)
  • La metodología lifeline y photovoice (L5)
  • Resultats finals de les anàlisis de les narratives personals (L5)

Acceptat per la revista

  • Percepció de l’estudiantat d’FP sobre les estratègies docents (L4)

Publicat

  • Noguera Fructuoso, I., Belando-Montoro, M. R., Torres Sánchez, M., & Pineda-Herrero, P. (2024). Transformación digital y metodológica de la formación profesional en la era pos-COVID . Revista de Investigación Educativa42(2). https://doi.org/10.6018/rie.563191
  • Noguera I, Barrientos D, Torres-Sánchez M, Pineda-Herrero P. (2024) Exploring Pedagogical and Digital Practices in Vocational Education and Training: Comparing Teacher and Student Perspectives. Education Sciences, 14(7):734. https://doi.org/10.3390/educsci14070734
  • Fernández-Salinero de Miguel, C., Rodríguez-Pérez, S., Carrasco-Temiño, M.A., Fernández-Sequi, H. (2024). Comparison of Dual VET Models in Spain: Analysing Educational Quality from the Perspective of Educational Centres. Education Sciences, 14(7), 779. https://doi.org/10.3390/educsci14070779    

Projecte

Amb la financiació de