A continuació, s’ofereix un llistat dels articles científics que es deriven del projecte. Per a no influir sobre els processos cecs d’avaluació, en aquells articles que encara no s’han publicat únicament s’aporta un títol orientatiu i la línia amb la qual està relacionada:

En procés

  • Concepcions de la FP per part de professorat de l’ESO, famílies i alumnat (L1 y L2)
  • Influències en la presa de decisions (L1 y L2)
  • La FP en els centres educatius (L3)
  • La qualitat de la FP dual en les empreses (L3)
  • Anàlisi comparativa de la qualitat de la FP en els centres educatius i en les empreses (L3)
  • Les narratives personals d’èxit en la FP (literature review) (L5)
  • La metodología lifeline y photovoice (L5)
  • Resultats finals de les anàlisis de les narratives personals (L5)

Acceptat per la revista

  • Percepció de l’estudiantat d’FP sobre les estratègies docents (L4)
  • Innovació docent i digitalització de la FP des de la perspectiva del professorat (L4)
  • Comparativa de les percepcions del professorat i alumnat sobre les metodologies didàctiques i les eines en línia (L4)

Publicat

Projecte

Amb la financiació de