Publicat

  • Belando-Montoro, M.R., Fernández-Salinero, C., Virgós-Sánchez, M. & Naranjo, M. (2024). The decision-making of students in post-compulsory education: influence of personal, academic, family, and socioeconomic dimensions on the choice of Vocational Education and Training. Quality & Quantityhttps://doi.org/10.1007/s11135-024-02026-1
  • Fernández-Salinero de Miguel, C., Rodríguez-Pérez, S., Carrasco-Temiño, M.A., Fernández-Sequi, H. (2024). Comparison of Dual VET Models in Spain: Analysing Educational Quality from the Perspective of Educational Centres. Education Sciences, 14(7), 779. https://doi.org/10.3390/educsci14070779
  • Noguera I, Barrientos D, Torres-Sánchez M, Pineda-Herrero P. (2024) Exploring Pedagogical and Digital Practices in Vocational Education and Training: Comparing Teacher and Student Perspectives. Education Sciences, 14(7):734. https://doi.org/10.3390/educsci14070734
  • Noguera Fructuoso, I., Belando-Montoro, M. R., Torres Sánchez, M., & Pineda-Herrero, P. (2024). Transformación digital y metodológica de la formación profesional en la era pos-COVID . Revista de Investigación Educativa42(2). https://doi.org/10.6018/rie.563191
  • Rodríguez-Pérez, S., Barrientos-Sánchez, D., Torres-Sánchez, M. and Pineda-Herrero, P. (2024), The impact of company size on dual VET quality in Spanish companies, Education + Traininghttps://doi.org/10.1108/ET-12-2023-0539

També hi ha una sèrie d’articles que estan en procés de redacció i revisió i que, per a no afectar els processos d’avaluació cega de les revistes, únicament s’aporta el títol orientatiu dels articles:

En procés

  • La satisfacció de l’alumnat amb les estratègies d’ensenyament en l’FP.
  • Concepcions de la FP per part de professorat de l’ESO, famílies i alumnat
  • Les narratives personals d’èxit en la FP
  • La metodología lifeline y photovoice

Projecte

Amb la financiació de