Grup de Recerca en Educació, Interacció i Plurilingüisme
Grupo de Investigación en Educación, Interacción y Plurilingüismo
Research Group for Education, Interaction and Plurilingualism

Otros programas de investigación
Programa Argos UAB
2020-2021
- Leila Villanueva Gómez: Final Research Project: Què feu amb l’anglès quan els i les ‘profes’ no hi són? Ins Sant Pol de Mar (St. Pol de Mar). Institut de Ciències de l’Educació – Universitat Autònoma de Barcelona.
- Nerea Barba Garcia: Final Research Project: Què feu amb l’anglès quan els i les ‘profes’ no hi són? Ins Rovira-Forns (Santa Perpètua de Mogoda). Institut de Ciències de l’Educació – Universitat Autònoma de Barcelona.
Licencias de estudio retribuidas (Generalitat)
2008
- García Coca, Lluís (2008). LES TAC A PRIMÀRIA: El Tractament Integrat dels Continguts de Llengua i Ciències Socials a través del Moodle, bajo la dirección de la Dra. Dolors Masats.
- Heras Fortuny, Assumpta (2008). La reflexió metalingüítica en l’aprenentatge de l’expressió escrita al nivell bàsic a una EOI, bajo la dirección de la Dra. Dolors Masats.
- González Giménez, Àngela (2008). Organització de centre i treball autònom de l’alumnat. Escriure i llegir amb mètodes de treball. Una metodologia de l’autonomia, bajo la dirección del Dr. Artur Nogerol Rodrigo.
- Sanagustín Escario, Alberto (2008). Desenvolupament de les competències bàsiques amb la utilització del còmic mitjançant les TAC, bajo la dirección del Dr. Artur Nogerol Rodrigo.
2007
Securún Fuster, Rosa María (2007). La biblioteca escolar, un recurs per a l’assoliment de les competències bàsiques, bajo la dirección del Dr. Artur Nogerol Rodrigo.
2006
- Barrull García, Mercè (2006). L’anglès a les nostres aules: una llengua per comunicar-se? Proposta per millorar l’aprenentatge de l’expressió oral a les aules (informe) y documentos anexos, bajo la dirección de la Dra. Melinda Dooly.
- Barberillo Gesa, Mercè (2006). Estratègies per a l’aprenentatge de continguts botànics i ecològics mitjançant el francès. Adequació de recursos informàtics. Producció i utilització de les TIC (informe) y documentos anexos, bajo la dirección de la Dra. Luci Nussbaum.

Nuestro espíritu docente

Creemos que la praxis docente debe basarse en fundamentos teóricos sólidos, acompañados siempre de un esfuerzo continuo de innovación, reflexión y comprensión crítica de las condiciones óptimas para el aprendizaje.
Para nosotros, tanto la enseñanza como la investigación se alimentan mutuamente en un proceso crítico y cíclico.

Imágenes creadas por Inteligencia Artificial
