2020

Essomba, M.A (2020) Vídeo “La educación en tiempos de pandèmia”. Aquest vídeo forma part del “Cicle Monogràfic: Educació Comunitària” que s’ha realitzat el 15 de juliol de 2020 en el marc de el projecte Intervenció Comunitària Intercultural, impulsat per l’Obra Social la Caixa. Vídeo disponible a: https://www.youtube.com/watch?v=j_KLQzSLkms

Essomba, M.A (2020). “El profesorado desdeñado”, al diari EL PAÍS, 3 de juny de 2020. https://elpais.com/educacion/2020-06-02/el-profesorado-no-ha-ninguneado-el-derecho-a-la-educacion.html

Guardiola, J. (2020). “Els adolescents volen tornar als instituts, malgrat tot”. Revista EducAcció. Revista de Polítiques Educatives. Número 4. Maig, 2020.

Essomba, M.A (2020). “Famílies i escoles en temps de confinament”, al diari digital EL DIARI DE L’EDUCACIÓ, 9 abril 2020. https://diarieducacio.cat/families-i-escoles-en-temps-de-confinament/

Essomba, M.A (2020). “How to distinguish problems for challenges”. Participació al cicló de debat: “Debate on immigration and education”. 27 de febrer de 2020, Barcelona.

2019

Essomba, M.A (2019) “Escuelas, familia y comunidad”. Universitat de la Rioja. Octubre de 2019.

Tarres, A & Argelagués, M. (2019) “El Programa Social de Suport Familiar a l’Èxit Educatiu com a procés educatiu en entorns de màxima vulnerabilitat”. 1r Congrés Internacional Intervenció socioeducativa amb famílies i infància en situació de vulnerabilitat. Fundació Pere Tarrés, 1-2 d’abril de 2019, Barcelona.

Essomba, M.A (2019) “Diversidad: de problema a oportunidad”. Seminario Internacional “La Educación Socioemocional, cívica y ética en el currículo”. 14 de novembre de 2019, Ciutat de Mèxic.

Essomba, M.A (2019) “Parental engagement and local administration”. Congreso Anual de IPA – International Parents Association, 4 de novembre de 2019, Viena.

Essomba, M.A (2019) Comunicación “Community education: an action-research model to build pre-conditions for change”. Congreso Anual ICERI – International Conference on Education, Research and Innovation. ICERI, 10 de novembre de 2019, Sevilla.

2017

Grané Feliu, P. (2017). “Etnografía Visual Realizada por Jóvenes sobre los Espacios Urbanos más Significativos de Collblanc – La Torrassa”. IV Congreso Internacional de Etnografía y Educación CIEYE 2017, Universitat Autònoma de Barcelona, Bellaterra.

Grané Feliu, P. i Argelagués Besson, M. (2017). “Experiencias de Educación Comunitaria con Familias, Escuelas y Comunidades mediante el Modelo MECFEC”. II Congreso Internacional SEI 2017, Universitat de Granada, Granada

2016

Vallejo, C.; Llompart, J, & Pozos, K.V. (2016). W”Cap a una educació plurilingüe: conceptes clau, estratègies i eines. Seminari de Formació de professionals de l’Educació del projecte KOINOS”.  “Plurilingüisme i Convivència”, IMEB, Barcelona, octubre a desembre de 2016.

Pozos, K.V.; Colmenares, M. (2016). European Portfolio of Plurilingual Literacy Practices. En: Jornada del Consell Escolar Municipal de Barcelona sobre Plurilingüisme i Educació, IMEB, Barcelona, 29 d’octubre de 2016.

2015

Argelagués, M. i Tarrés, A. (2015). “La participació de les famílies i l’adhesió educativa en barris desfavorits. El Programa Social de Suport Familiar a l’Èxit Educatiu”. International Congress: Families and Schools. Universitat de Lleida.

Pozos, K.V., Guardiola, J. & Essomba, M.A. (2015). “Active social participation and empowerment of youth through social networks”. EDULEARN15 Proceedings Book of the 7th International Conference on Education and New Learning Technologies. Barcelona, Spain: IATED. 6-8 July.

Essomba, M.A., Tarrés, A., Faig, M. & Argelagués, M. (2015) “Transitions between home and school. Parental involvement for boosting school achievement of children at risk in disadvantaged neighbourhoods of Barcelona”. ECER Conference 2015 –Budapest.

Finançat per...