Adriana Calcanhotto farà una residència artística a la Universitat de Coimbra entre el febrer i el juny de 2017. La coneguda cantant i compositora brasilera presentarà un llibre per a infants sobre la Universitat de Coimbra i desenvoluparà un pla d’activitats intens a la Facultat de Lletres d’aquesta Universitat (FLUC).

L’ambaixadora de la UC va dir que estava “molt feliç i animada” amb aquest repte que la farà estar a Coimbra durant el primer semestre de 2017, amb la invitació del Rectorat i de l’Instituto de Estudos Brasileiros de la FLUC.

Adriana Calcanhotto és un dels noms més valorats de la música brasilera. Des del seu primer àlbum, que va llançar el 1990, l’obra de la cantant ha reflectit diversos gèneres de la música popular brasilera, així com la pròpia poesia modernista de Portugal i del Brasil o la poesia en concret. Des dle 2004, Adriana també ha sigut Adriana Partimpim, un exitós projecte musical per a infants que té ja tres discos editats, un dels quals premiat amb un Emmy Llatí.

21-02-2017