La Universitat Autònoma de Barcelona acull les XXIX Jornades d’Investigació de les Universitats Espanyoles els dies 29 i 30 de novembre i 1 de desembre de 2023. La trobada reuneix els principals responsables de la política científica i la gestió de la recerca, la transferència i la innovació de les universitats espanyoles.

Aquestes jornades han estat organitzades seguint criteris de

Les Jornades es desenvoluparan al llarg de tres dies.

El dimecres dia 29 de novembre, al campus de la UAB, les cinc xarxes que formen part de la Comissió Sectorial d’R+D+I (RedUGI, RedOTRI, RedDivulga, RedOE i REBIUN) es reuniran per debatre i establir les seves línies estratègiques per als pròxims mesos.

Els dies 30 de novembre i 1 de desembre, dijous i divendres, al World Trade Center Barcelona, es duran a terme sessions plenàries i ponències sobre diferents temes d’interès per a la Comissió Sectorial, i es conclourà amb el ple conjunt de la Comissió.

Aquesta reunió suposa una ocasió excepcional per a intercanviar experiències, arribar a consensos i analitzar, debatre i proposar recomanacions i protocols d’actuació sobre les qüestions clau dels plans i les estratègies que afecten  l’R+D+I de les universitats espanyoles.

Inscripcions

Podeu seguir la informació de les Jornades i compartir-la des del compte @CrueUniversidad

Utilitzeu les etiquetes #JornadesCRUE2023 i #JornadesCRUE_UAB2023 i compartiu les vostres experiències durant les Jornades.

Ho organitzen