Les Jornades estan dirigides a gestors, tècnics i responsables de la recerca de les universitats públiques i privades espanyoles procedents dels serveis i vicerectorats de recerca i transferència, la Xarxa d’Oficines de Transferència de Resultats de Recerca (RedOTRI), la Xarxa d’Unitats de Gestió de Recerca (RedUGI), la Xarxa de Divulgació i Cultura Científica (RedDivulga), que integra a les unitats de cultura científica de les universitats, la Xarxa d’Oficines Europees d’R+D+I (RedOE) i la Xarxa de Biblioteques Universitàries Espanyoles (REBIUN).

La inscripció té un cost de 256,20€ (21% d’IVA no inclòs), per a les inscripcions fetes abans del 30 de setembre de 2023. Per a les inscripcions posteriors a aquesta data, el cost és de 309,92€ (21% d’IVA no inclòs).

La inscripció dona accés lliure a totes les sessions de treball, conferències i presentacions incloses al programa. A més, hi estan inclosos totes les pauses cafè i els dinars establerts al programa, les diferents activitats socials i el sopar de gala.

En cas que vulgueu inscriure-hi un grup de persones, si us plau, envieu-nos un correu a CrueUAB2023@gruporic.com i us donarem les indicacions oportunes per fer-ho.

També us informem que més endavant ampliarem el formulari perquè us pugueu inscriure a les activitats socials programades. Avisarem de la data d’ampliació i rebreu un correu electrònic amb l’avís.

El període d’inscripcions es tanca el dijous 23 de novembre a les 23.59 h

↓ Utilitzeu les etiquetes #JornadesCRUE2023 i #JornadesCRUE_UAB2023 i compartiu les vostres experiències durant les Jornades.