Seu de les Jornades de la CRUE el dia 29 de novembre de 2023

El primer dia de les Jornades tindran lloc les sessions de treball de les cinc xarxes que formen part de la Comissió Sectorial d’R+D+I (RedUGI, RedOTRI, RedDivulga, RedOE i REBIUN).

XarxaSalaEdifici
RedUGISala d’actesFacultats de Ciències i de Biociències
RedOTRISala Josep VendrellFacultat de Ciències
RedOEAula magnaFacultat de Dret
RedDivulgaSala de grausFacultat d’Economia i Empresa
REBIUNAuditori CRMFacultat de Ciències
Espais del campus de la UAB on es desenvoluparan les sessions de les diferents xarxes.

Feu clic en el nom de la sala per veure’n la seva localització en un mapa.

Com s’arriba al campus de la UAB

Punt d’informació · · · Plaça Cívica, 08193 Bellaterra, Barcelona.

Ferrocarrils de la Generalitat de Catalunya (FGC)
Agafeu la línia Barcelona-Sabadell (S2). Per arribar al centre del campus, baixeu a la parada Universitat Autònoma.
Podeu consultar els horaris de la línia al web dels FGC, www.fgc.cat.

RENFE
La línia R7 us durà a l’estació Cerdanyola Universitat. Consulteu-ne els horaris a rodalies.gencat.cat.

Des de l’estació Cerdanyola-Universitat hi ha un servei gratuït d’autobusos (només en dies laborables) que comunica amb els diferents edificis del campus.

En cotxe
Autopista AP-7. En sentit Girona-França, sortida Universitat Autònoma – Cerdanyola. En sentit Barcelona, sortida 7.

Autopista C-58. En sentit Barcelona, sortida 11. En sentit Sabadell-Terrassa, sortida 9.

En bus
Des de Barcelona:
l’empresa SARBUS ofereix un servei des de Fabra i Puig cada 30 minuts. Per a més informació, www.sarbus.com

A les facultats de Ciències i de Biociències tindran lloc les sessions de la RedUGI, la RedOTRI i la REBIUN.

La Facultat de Ciències de la UAB va iniciar la seva activitat al curs 1969-1970 a la Casa Convalescència de l’Hospital de Sant Pau de Barcelona i es va traslladar als actuals edificis del campus de Bellaterra el curs 1971-1972.  Inicialment s’hi impartien els ensenyaments de les cinc llicenciatures clàssiques (les cinc «seccions») de ciències: Física, Química, Biologia, Matemàtiques i Geologia. El curs 1972-1973 s’hi van iniciar els estudis d’Informàtica, i així es va converti en la primera facultat de ciències de l’Estat amb sis «seccions», les cinc clàssiques i la d’informàtica.

La Facultat de Biociències de la Universitat Autònoma de Barcelona va començar la trajectòria el setembre de l’any 2006, quan la Generalitat de Catalunya en va aprovar formalment la creació a partir de la divisió de la Facultat de Ciències.

A la Facultat de Dret tindran lloc les sessions de la RedOE.

La Facultat de Dret va ser creada el 1971, poc després de la fundació de la Universitat Autònoma de Barcelona.

A la Facultat d’Economia i Empresa tindran lloc les sessions de la RedDivulga.

La nova Facultat d’Economia i Empresa és el resultat de la fusió de la Facultat de Ciències Econòmiques i Empresarials al campus UAB de Bellaterra i de l’Escola Universitària d’Estudis Empresarials al campus de Sabadell.

Utilitzeu les etiquetes #JornadesCRUE2023 i #JornadesCRUE_UAB2023 i compartiu les vostres experiències durant les Jornades.