La Universitat Autònoma de Barcelona acull les XXIX Jornades d’Investigació de les Universitats Espanyoles 2023, que es duran a terme els dies 29 i 30 de novembre i 1 de desembre de 2023. Aquesta trobada a gran escala de les universitats espanyoles tindrà lloc a diferents espais del campus de la UAB i al World Trade Center Barcelona.

El dimecres dia 29 de novembre es faran les diferents sessions paral·leles corresponents a les diferents xarxes de la CRUE. Aquestes sessions de treball es desenvoluparan als espais següents del campus de la UAB

XarxaSalaEdifici
RedUGI Sala d’actesFacultats de Ciències i de Biociències
RedOTRI Sala Josep VendrellFacultat de Ciències
RedOE Aula magnaFacultat de Dret
RedDivulgaSala de grausFacultat d’Economia i Empresa
REBIUN Auditori CRMFacultat de Ciències

Així mateix, les sessions plenàries dels dies 30 de novembre i 1 de desembre tindran lloc al WTCB World Trade Center Barcelona (WTCB).

↓Utilitzeu les etiquetes #JornadesCRUE2023 i #JornadesCRUE_UAB2023 i compartiu les vostres experiències durant les Jornades.