Fecha: 20 de mayo de 2011

Lugar: Facultad de Traducción e Interpretación de la Universidad Autónoma de Barcelona

Aula 2, edificio K, campus de Bellaterra (Cerdanyola del Vallès)

Dra. María Isabel Abril Martí, Universidad de Granada: La formación en ISP: Retos específicos para el diseño curricular.

Dra. Anna Gil Bardají, UAB: Presentació del Curs d’Especialització en Interpretació als Serveis Públics (àrab, romanès, xinès, anglès i francès).

Dra. Carme Bestué, UAB: El Dret civil: els conceptes i la seva aplicació en l’àmbit de la traducció i la interpretació davant dels tribunals.

Mireia Vargas Urpi, UAB: L’intèrpret en l’àmbit sociosanitari: qüestions de rol i dilemes ètics.

Vídeos de la Jornada:

Parte 1: presentación de la Jornada y conferencia de María Isabel Abril Martí

Mabel Abril

Parte 2: ponencias de Anna Gil Bardají, Mercè Solé i Sanosa y Montse Solé

Ponencia Anna Gil-Bardají

Parte 3: talleres de Mireia Vargas, de Carmen Bestué Salinas, de Xus Ugarte Ballester y Jacqueline Minett y de Begoña Ruiz de Infante

Taller Mireia Vargas