El Centro de Língua Portuguesa/Camões, IP a Barcelona i la Fundació Institut Confuci de Barcelona (FICB) comparteixen objectius comuns en la promoció de les llengües i cultures respectives. Són aquests objectius i finalitats que no només apropen els dos instituts, però també la Facultat de Traducció i d’Interpretació de la Universitat Autònoma de Barcelona (UAB), i que els van portar recentment a reunir-se a les instalacions de l’Institut Confuci de Barcelona.

La trobada va comptar amb la presència del degà de la Facultat de Traducció i d’Interpretació de la UAB (Dr. Albert Branchadell), els directors de la FICB (Dr. Shiru Chang i Dra. Helena Casas-Tost), el responsable de la Càtedra José Saramago a la UAB (Dr. Jordi Cerdà) i la responsable del Centro de Língua Portuguesa/Camões, IP a Barcelona (Dra. Catarina Castro).

22-11-2016