La ciutat de Porto va ser escollida, per tercera vegada, com la millor destinació europea, segons indica la informació disponible a la pàgina d’Internet d’aquesta iniciativa – “European Best Destinations“, destacant que “mai la votació no va ser tan unànime”.

“Amb els vots dels viatges mundials de 174 països, Porto guanya aquest títol europeu per tercera vegada (2012, 2014, 2017). Viatgers dels Estats Units, el Regne Unit, França, Dinamarca, Àfrica del Sud, Corea del Sud, Suècia, Irlanda i Canadà van votar Porto al primer lloc d’aquesta competició”, es pot llegir al web de la iniciativa. En total van votar 426 859 persones, 138 116 de les quals van escollir Porto. De les persones que van votar Porto, més de la meitat eren estrangeres (56,8%).

L’Ajuntament de Porto, liderada per l’independent Rui Moreira, destaca també al seu web que aquesta distinció “demostra el potencial i atracció de la ciutat, no només per als habitants de Porto, però també pels portuguesos i pels turistes originaris de tot el món”.

L’autarquia explica que “d’acord amb les dades ja divulgades per l’organització del concurs, Porto també guanyaria només amb els vots de fora el territori nacional”.

En segon i tercer lloc van quedar les ciutats de Milà (Itàlia) i Gdansk (Polònia), respectivament.

www.dn.pt

Vegeu el vídeo oficial:

Porto – European Best Destination 2017 Official Video de European Best Destinations a Vimeo.

15-02-2017