L’Asociació de les Universitats de Llengua Portuguesa (AULP) anuncia l’obertura de les inscripcions, fins el 31 de juliol de 2017, al Premi Fernão Mendes Pinto 2017.

Aquest premi, atribuït anualment per l’Associação das Universidades de Língua Portuguesa (AULP), té com a objectiu guardonar una treball de final de màster o doctorat que contribueixi a l’aproximació de les Comunitats de Llengua Portuguesa, fent explícites algunes relacions entre comunitats de, com a mínim, dos països.

El valor del Premi Fernão Mendes Pinto és de 8.000€ (vuit mil euros) que els atorguen entre l’AULP i la CPLP a l’autor premiat, la publicació del qual passarà a ser responsabilitat del Camões-Instituto da Cooperação e da Língua, I.P.

Els treballs s’agruparan en les següents seccions: lletres i arts, ciències exactes, ciències de la salut i de la vida, i ciències socials i humanes.

Només es podran presentar al PFMP2017 les institucions membres de l’AULP que tinguin les quotes al dia.

Consulteu aquí les Bases

16-02-2017