O valor do prémio é de cinco mil euros (5000€) para o tradutor ou a tradutora.

Per honorar la figura del gran traductor Giovanni Pontiero, el Centro de Língua Portuguesa/Camões I.P. de Barcelona i la Facultat de Traducció i d’Interpretació de la Universitat Autònoma de Barcelona convoquen el XXII Prémio de Traducció Giovanni Pontiero.

En la present convocatòria podrà optar a aquest premi qualsevol traducció al castellà de qualsevol gènere publicada entre l’1 de gener de 2020 i el 31 de desembre de 2021 d’una obra escrita originalment en portuguès.

El termini de presentació de les obres acabarà el 9 de setembre de 2022.

La resolució del Jurat es farà pública abans de l’entrega del premi i es farà oficial a la cerimònia de lliurament del premi el 29 de novembre de 2022 a les 18.30h a la Biblioteca Jaume Fuster.

La dotació del premi és de cinc mil euros (5000€) per al traductor o la traductora.