Per tal d’honorar la figura del gran traductor Giovanni Pontiero, el Centro de Língua Portuguesa/Camões I.P. de Barcelona i la Facultat de Traducció i d’Interpretació de la Universitat Autònoma de Barcelona convoquen el XXIV Premi de Traducció Giovanni Pontiero.

En la present convocatòria podrà optar a aquest premi qualsevol traducció al català de qualsevol gènere publicada entre l’1 de gener de 2022 i el 31 de desembre de 2023 d’una obra escrita originalment en portuguès.

El termini de presentació de les obres acabarà el 30 de juny de 2024.

La resolució del Jurat es farà pública a finals d’octubre de 2024 i es farà oficial a la cerimònia de lliurament del premi (data per decidir).

La dotació del premi és de cinc mil euros (5000€) per al traductor o la traductora.

Podreu trobar les bases completes del premi al següent enllaç: