Curs 2013-2014

Postgrau en Interpretació als serveis públics a Catalunya

El grup MIRAS es complau en presentar la primera edició del Postgrau en Interpretació als serveis públics a Catalunya, un curs que pretén formar a professionals perquè puguin treballar com a intèrprets en els diferents àmbits dels serveis públics (sanitat, educació, serveis socials, justícia, policia).

El postgrau presenta canvis respecte l’edició del curs d’especialització anterior: enguany es tracta d’un postgrau, l’oferta de llengües s’amplia (àrab, romanès, rus, xinès, anglès i francès) i el número d’hores lectives també, ja que augmenta fins a 30 ECTS. Tot això ens permetrà aprofundir, encara més, en les destreses específiques per a la interpretació en las diferents combinacions lingüístiques ofertes.

Inici18 d’octubre de 2013
Fijuny de 2014
Preinscripciófins al 16 de setembre de 2013                           Matrículadel 23 al 27 de setembre de 2013

Hores lectives:260 h – 30 ECTS