Hi ha hagut persones que ens han fet arribar el seu descontent entre el personal de departaments i instituts, perquè com ja suposàvem, són més les persones perjudicades que les beneficiades. La resolució de la gerència sobre la implementació del model de suport administratiu a departaments i instituts de la UAB posa en evidència, una vegada més, que algunes places s’adjudiquen a dit. Des d’ADT, vam signar l’acord perquè es va ratificar en assemblea, però ja preveiem disfuncions.

La fórmula de posar a dit queda palesa, una vegada més, en el nou acord de cobertures temporals que la gerència vol que negociem. Des d’ADT, sempre ens hem manifestat totalment en contra d’aquest sistema i defensarem sempre la igualtat, mèrit i capacitat.

Selecció

Comentar-vos una vegada més que des de la Junta de PAS-F estem tots d’acord en què, les entrevistes de tots els concursos interns no han de ser eliminatòries ja que així queda recollit al manual de Selecció que s’aplica en els concursos. Portem molts mesos fent constar en acta el nostre desacord cada vegada que formem part d’un tribunal de selecció. Recordar-vos que les persones candidates són les úniques que teniu potestat per poder-ho denunciar i que si algú decideix fer-ho comptarà amb tot el nostre suport.

D’altra banda portem anys demanant la negociació d’un nou manual de Selecció i per molt que se’ns diu que s’està programant, mai es fa realitat.

Oposicions escala administrativa (C1) i de gestió (A2)

Avui han sortit les llistes de les persones aprovades a l’escala administrativa: les nostres més sinceres felicitacions als que heu agafat plaça i als que no, de ben segur que tornarem a tenir aviat. Recordeu que encara estan actives i en curs tant les oposicions de C1 com les d’A2. Fins que no acabi cada procés no farem una valoració global de cadascun per tal de no perjudicar les persones que continuen concursant. Només recordar-vos que els membres de la Junta que formen part de cada procés estan sempre en minoria.

Temes històrics pendents

Tenim pendents dos temes que sembla que no interessen a ningú, perquè afecten només a una minoria, i que nosaltres volem desencallar:

·         Interins que porten més de 10 anys a la casa i no tenen el batxillerat per poder-se presentar a les oposicions C1. Van entrar com a auxiliars administratius i si haguessin hagut oposicions d’auxiliars ja serien funcionaris. Després amb cinc anys de servei i un curs o amb 10 anys de servei podrien haver accedit a l’escala administrativa. No és just que ara de cop se’ls arraconi i no puguin ser funcionaris de carrera amb plaça pròpia i hagin d’anar voltant d’un lloc a un altre.

·         Funcionaris de carrera als quals se’ls va fer renunciar a la seva plaça per poder-se traslladar (quan en alguns casos se’ls guarda la seva plaça d’origen quan fan una comissió de serveis dins la mateixa escala) i porten anys voltant d’un lloc a un altre sense tenir cap plaça.

Eleccions a la Junta de PAS Funcionari

Al mes de juny tenim eleccions a la Junta de PAS-f (sí, ja han tornat a passar 4 anys!!) i per tant us demanem el vostre recolzament per a la nostra candidatura. Necessitem el vostre suport perquè volem continuar lluitant pels vostres drets i volem que a la Junta hi hagi pluralitat.

Cuideu-vos i mentrestant nosaltres seguirem, a la vostra disposició, i en la nostra línia de saber QUÈ PAS-s-A!