Dones en lluita, feminismes i canvi social

Barcelona, 5 a 9 de juliol de 2021

La nova extrema dreta a Europa i els Estats Units

Barcelona, 1 a 5 de juliol de 2019
Organitzen: Centre d’Estudis sobre Dictadures i Democràcies (CEDID-UAB) i Fundació Carles Pi i Sunyer d’Estudis Autonòmics i Locals.

De la República a la Transició: Història i cinema

Barcelona, del 3 a 7 de juliol de 2017
Organitza: Centre d’Estudis sobre les Èpoques Franquista i Democràtica (CEFID-UAB) i Institut de Ciències de l’Educació (ICE-UAB).

Programa

Els usos de la memòria, de la postguerra a la transició

Barcelona, del 4 al 8 de juliol de 2016
Organitza: Centre d’Estudis sobre le Èpoques Franquista i Democràtica (CEFID-UAB) i Institut de Ciències de l’Educació (ICE-UAB).

Programa

Dissidències i resistències al franquisme

Barcelona, del 6 al 10 de juliol de 2015

Conquestes i retrocessos: la democràcia a Espanya, del segle XX al segle XXI

Barcelona, del 30 de juny al 4 de juliol de 2014
Organitza: Centre d’Estudis sobre les Èpoques franquista i Democràtica (CEFID-UAB) i Institut de Ciències de l’Educació (ICE-UAB).

Programa

Dictadura, democràcia i Estat del Benestar de la segona meitat del segle XX al segle XXI

Barcelona, del 1 al 5 de juliol de 2013.

Programa

La Guerra Civil i la construccció de l’Estat franquista: noves aportacions

Barcelona, del 2 al 6 de juliol de 2012.

Programa

Història i gènere: de la II República a la transició a la democràcia

Barcelona, 11-15 de juliol de 2011.
Organitza: Centre d´Estudis sobre les Èpoques Franquista i Democràtica (CEFID-UAB) i Institut de Ciències de l´Educació (ICE-UAB)

Programa

La transició espanyola a la democràcia

Barcelona, 5, 6, 7 i 8 de juliol de 2010