El Centro de Língua Portuguesa a Barcelona – Instituto Camões i la Facultat de Traducció i d’Interpretació de la Universitat Autònoma de Barcelona us conviden a l’entrega del XIX Premi Giovanni Pontiero, el 24 d’octubre de 2019, a les 18h a la seu de l’Institut Ramon Llull (Avinguda Diagonal, 373, Barcelona), on s’entregarà el premi a la millor traducció del portuguès al català.

Es retrà homenatge i contarem amb la presència i participació de l’escriptora i traductora portuguesa Margarida Vale de Gato. Doctorada en Literatura i cultura nord-americana per la Universitat de Lisboa, on investiga i és professora de traducció literària, ha traduït al portuguès diversos autors coneguts com Dickens, Poe, Yeats, Kerouac, entre d’altres i compta amb contes i poemes publicats a revistes internacionals i portugueses.

Presenciarem, també, l’actuació musical del grup resident a Barcelona, Still Life. Un projecte multicultural del portuguès João Silva (violí) e de la italiana Margherita Abita (veu).

23-09-2019