Blanch-Gelabert, S. (2024). Hem d’efugit d’educar? Ponència inaugural compartida amb el Filòsof Joan Carles Mèlich a les XVI Jornades Innovació a Etapa Educació Infantil hem defugit d’educar? Reconnectem amb l’essència de la funció educative, 19 octubre, 2024, UAB Bellaterra.
Blanch-Gelabert, S. (2024). Introducion of Challenge Based Learning in Higher Education. Key note final conference of the D-EMIND project. Chamber of Commerce and Insdustry of csongrád-Csanád, Hungary.
Blanch-Gelabert, S. (2023). Music as a universal activity. The role it plays in the lives of people. Key note at MERYC. 11th Conference of the European Network of Music Educators and Researchers of Young Children. Making music as we grow up: Current practices in Early Childhood Music Education, 4th – 7th July 2023, UAB, Bellaterra.
Blanch, S., (2023). Ponència L’Aprenentatge Basa ten Reptes a l’Educació Superior. Seminari Aprenentatge Basa ten reptes I empreneduria a l’Educació Superior. D-Mind project (Co-funded by European Union). 24 de maig 2023, Universitat Autònoma de Barcelona. Bellaterra.
Blanch, S., & París, G. (2023). Ponència sobre el Projecte Interstice. Encontres entre artistas, infants i educadores. Sala d’Actes d’Arts Santa Mònica, dijous 9 de febrer 2023. Barcelona.
Blanch, S., & París, G. (2023). Ponència Interstice. Art i Educació. Festival elPetit, Dissabte 10 de novembre, Sabadell.
Blanch, S. (2023). Creando complicidades con las famílias. 17 de noviembre, 2023. Avilés.
Blanch, S. (2023). Com acompanyar les relacions i la gestió de conflictes. Escola Àngels Garriga, 17 d’octubre 2023, Barcelona.
Blanch, S. (2023). El respecte durant el procés del control d’esfínters. Dimarts 9 de Febrer 2023, Barcelona. Servei Educatiu Horta-Guinardó. https://serveiseducatius.xtec.cat/horta-guinardo/portada/conferencia-el-respecte-durant-el-proces-del-control-desfinters-amb-la-silvia-blanch/
Blanch, S. (2022). Ponència Interstice. Festival elPetit, Dissabte 30 de novembre, Sabadell.
Blanch-Gelabert, S. (2022). Participació I comunicació per ser I fer millor. Conferència inaugural projecte Europeu FRIENDESK. 24 de maig de 2022, Girona.
Blanch, S. (2022). Ponènica sobre el projecte Modelatge 0-6. Espai de reflexió I debat Entorn l’Educació Infantil. Jornades 0-6, 30 de setembre, Cardedeu. Organitzat per Generalitat de Catalunya, I Ajuntament de Cardedeu.
Blanch, S. (2020, october). Early Childhood narrative. Invited conference in the anual EECERA Conference. International Narratives about COVID-2019 and Early Childhood. Online.
Blanch, S. (2019, August). Professionals working at Educational Playgroups to improve responsive parenting. Comunication presented in 29th EECERA Conference: Working with parents and families: the professionalisme from the practitioners and parents’ point of view. Thessaloniki, Greece.
Blanch, S. Comitè Organitzador i moderadora de taula rodona La inclusió a l’escola, al III Educongress: Educació Infantil Inclusiva. Barcelona.
Lalueza, J.L., Blanch, S., García-Romero, D. (2019, September). University Service-Learning institucionalization identification analysis of experiences. Comunication in the Second European Conference on Service-Learning in Higher Education. Amberes, Belgic.
Lalueza, J. L., Garcia, D., Blanch, S., Edo, M. y Peire, T. (2019). La implementación de proyectos Aprendizaje Servicio en la Universitat Autònoma Barcelona a través de las prácticas externas. El caso de la facultad de Psicologia de la UAB. Comunicación en el XV Symposium Internacional sobre el Prácticum y las Prácticas Externas “Presente y retos de futuro” . Poio, España.
Blanch, S., Edo, M., & Paris, G. (2018). Rúbrica per a millorar les competències personals i prosocials a través de la implementació de projectes ApS durant el pràcticum als graus de mestres d’infantil i primària. Projectes de compromís social entre futurs mestres d’Educació Infantil i les escoles. Comunicació al X Congrés Internacional Docència Universitària i Innovació. Universitat de Girona.
-
EECERA Congress_ ERIFE Research presentation
2019-10-07 05:38Congrés Europeu de petita infància (EECERA): Presentació de la comunicació “Professionals working at social-educational playgroups to imporve responsive parenting elaborada juntament amb la Victoria Herrera i la Marta Cortés. La comunicació es va presentar en el marc d’un symposi organitzat pel SIG working with parents and families, juntament amb les comunicacions de Ute Ward, Bob Perry y Sue Dote.
-
Comunicat en defensa de l’Escola Catalana i de rebuig a la situació política actual
2017-11-30 01:17L’equip ERIFE s’adhereix al comunicat en defensa de l’escola catalana i de rebuig de la situació política actual, aprovada per la Junta de Facultat de la Facultat de Ciències de l’Educació de la Universitat Autònoma de Barcelona.
-
Sílvia Blanch: “La crianza es una responsabilidad de toda la comunidad”
2016-01-01 07:40La Sílvia Blanch, membre de l’Equip ERIFE, defensa la responsabilitat comunitària en la criança dels infants.
-
Sílvia Blanch col·labora a l’ARA reivindicant el dret a jugar dels infants
2016-01-01 07:35La Sílvia Blanch al diari ARA, amb els drets dels infants.
-
L’equip ERIFE ha ajudat a coordinar el 25th EECERA conference
2015-10-12 02:15L’equip ERIFE ha ajudat a coordinar el 25th EECERA conference: Innovation, experimentation & Adventure, 7-14 de setembre 2015 a la UAB.
-
L’ERIFE, en col·laboració amb l’Espai BES, al 25è congrès EECERA
2016-01-01 07:21L’Equip ERIFE, en col·laboració amb l’Espai Bes, va presentar dos projectes de recerca al congrés EECERA, el passat mes de setembre.
-
Sílvia Blanch, Montserrat González i Pere Peris presenten una comunicació al Congrés EECERA
2015-10-12 02:49La comunicació es titula: The role and competences of the professionals who work with families in Espais Familiars or Earlychildhood Centre.
-
La Vanguardia es fa ressò de la publicació de Blanch, S. i Badia, G. (2015).
2015-05-20 10:40Notícia de la Vanguardia que es fa ressò de la publicació A criar fills se n’aprèn?
-
S. Blanch i G. Badia tenen una nova publicació
2015-05-20 10:43Nova Publicació: A criar fills se n’aprèn? Una anàlisi de programes que enforteixen les capacitats parentals (Blanch, S., Badia, G., 2015)