2014-10-22 04:19

El passat divendres 6 de juny de 2/4 de 10 a les 2 va cel·lebrar-se, a la nostra facultat, la Trobada de Professionals d’Espais Familiars de Catalunya amb el lema: Espais per al coneixement, la reflexió i l’intercanvi.

La jornada va ser organitzada per l’APEFAC (Associació de Professionals d’Espais Familiars de Catalunya) en col·laboració amb l’ERIFE-UAB (Equip de Recreca en Infància, Família i Educació de la Universitat Autònoma de Barcelona)

El tema que aquesta vegada vam debatre i intercanviar va ser “Les necessitas dels professionals en la pròpia cura”

El matí va començar amb una benvinguda de la Degana als 45 professionals provinents de tot el país i una presentació per part de la Coordinadora del grau de Mestre d’Educació Infantil sobre la modalitat de pràcticum “Aprenentatge i Servei” en el darrer curs de la formació incial dels mestres d’aquesta etapa en la nostra facultat.

Vam seguir amb la distribució en tres subgrups per aprofundir sobre la cura en les tres esferes professionals establertes per l’entitats organitzadores: esfera física, esfera, emocional i esfera intel·lectual. Una de les conclusions compartida entres eld diferents grups de debat és la necessitat de la cura equilibrada de les tres esferes analitzades.

La jornada va acabar amb una posada en comú de l’experiència dels debats i establint la seu de la propera trobada que serà a Barcelona durant el primer trimestres del curs vinent.