Tesis (últims 5 anys)
3 tesis llegides
- García-Huidobro, F.J. (2016). Intervención educativa musical en niños con dificultades de atención. Tesis doctoral codirigida por la Dra. Sílvia Blanch y la Dra. Viladot. Universitat Autònoma de Barcelona. https://ddd.uab.cat/record/148817
- Robinson, S. (2019). Construcción de la identidad profesional de la educadora de párvulos principiante en diferentes centros de educación infantil. Estudio de caso. Tesis doctoral digirida por la Dra. Sílvia Blanch y el Dr. José Tejada. Universitat Autònoma de Barcelona. https://www.tesisenred.net/handle/10803/668005#page=1
- Gabriela Rangel (2022). La comunicación emocional en niños y niñas con necesidades complejas de comunicación y sus madres y padres. Tesis doctoral dirigida por Dra. Sílvia Blanch y Dra. Mar Badía. https://ddd.uab.cat/pub/tesis/2023/hdl_10803_689185/garr1de1.pdf
4 tesis en curs (temes centrals: corporeïtat en la formació dels mestres d’Educació Infantil; La música de la llar com a estratègia durant el període de familiarització a l’Escola Bressol; La participació i la veu dels infants durant l’educació infantil; la funció del psicòleg per acompanyar més eficaçment als mestres d’infantil; acompanyar a les famílies amb contextos de més vulnerabilitat en la promoció de la competència lectora dels infants; acompanyament als infants amb famílies en contextos de privadesa de llibertat).
Tesis Anteriors.
Blanch,S. (2010). Expectatives parentals i pràctiques socioeducatives. Influència mútua. Barcelona: Universitat Autònoma de Barcelona. Tesis doctoral. La Tesi analitza les expectatives de mares i pares que participen durant tot l’any a un Espai Familiar i les pràctiques que hi porten a terme en els diferents escenaris d’activitat.
Secanilla, E. (2011). Valoració de la qualitat psicosociopedagògica d’algunes xarxes i serveis d’atenció a la primera infància 0-3 anys i les seves famílies de poblacions de l’àrea metropolitana de Barcelona. Barcelona: Universitat Autònoma de Barcelona. Tesis doctoral. L’objectiu d’aquesta recerca és estudiar i analitzar la qualitat psicosocioeducativa de les polítiques d’infància concretades en l’oferta de xarxes i serveis de la primera infància d’algunes poblacions de l’àrea metropolitana de Barcelona. Amb aquest objectiu, s’ha dissenyat un sistema d’indicadors per avaluar la qualitat dels centres, els serveis i el programes adreçats a la primera infància, a partir del qual s’han creat uns qüestionaris.