Data: 20 de maig de 2011

Lloc: Facultat de Traducció i Interpretació de la Universitat Autònoma de Barcelona (UAB)

Aula 2, edifici K, campus de Bellaterra (Cerdanyola del Vallès)

Dra. María Isabel Abril Martí, Universitat de Granada: La formación en ISP: Retos específicos para el diseño curricular.

Dra. Anna Gil Bardají, UAB: Presentació del Curs d’Especialització en Interpretació als Serveis Públics (àrab, romanès, xinès, anglès i francès).

Dra. Carme Bestué, UAB: El Dret civil: els conceptes i la seva aplicació en l’àmbit de la traducció i la interpretació davant dels tribunals.

Mireia Vargas Urpi, UAB: L’intèrpret en l’àmbit sociosanitari: qüestions de rol i dilemes ètics.

Vídeos de la Jornada:

Parte 1: presentació de la Jornada i conferència de María Isabel Abril Martí

Mabel Abril

Parte 2: ponències d’Anna Gil Bardají, Mercè Solé i Sanosa i Montse Solé

Ponencia Anna Gil-Bardají

Parte 3: tallers de Mireia Vargas, de Carmen Bestué Salinas, de Xus Ugarte Ballester i Jacqueline Minett i de Begoña Ruiz de Infante

Taller Mireia Vargas