Com es gestionen les eleccions amb votació electrònica als centres
IMPORTANT
Les eleccions a degà o degana de facultat o director o directora d’escola estan regulades, de MANERA TRANSITÒRIA (a partir de l’entrada en vigor de la LOSU), pel Títol II del Reglament Electoral (eleccions a rector o rectora)
Les eleccions a Junta de Facultat o Escola estan regulades pel Títol IV del Reglament Electoral i pel reglament de cada centre.
El procés electoral és responsabilitat del centre corresponent i de la seva junta electoral territorial.
- El sistema de votació electrònica a les eleccions als centres (Junta de Facultat o Escola / Elecció de degà o degana de facultat o director o directora d’escola) únicament substitueix les urnes de votació presencial i el sistema de consulta del cens.
- L’OCI incorpora les dades a la plataforma de votació electrònica i dóna suport al centre en l’elaboració de les dades i en l’escrutini.
- El centre convoca, publica i segueix tots els tràmits que marca el calendari electoral i d’acord amb el reglament electoral i el seu reglament de centre.
- Per a les reclamacions al cens i els resultats i per a la presentació i reclamació de candidatures, es recomanen les eines:
- Formularis virtuals de la UAB eFormularis.
- Aplicació MS Forms Office365 corporatiu de la UAB.
CONTINGUTS