Presentació de comunicacions

Les persones que participin en les jornades podran presentar comunicacions de qualsevol nivell educatiu (infantil, primària, secundària i ensenyament universitari), escrites en català, espanyol, francès, portuguès o anglès.

Poden ser experiències d’aula, innovacions o investigacions.

S’ha d’enviar un resum de 400 paraules màxim, abans del 8 de desembre de 2023, que inclogui títol, autoria, dades de contacte, context, objectius, descripció, valoració i 3 referències bibliogràfiques.

Aquest resum s’ha de trametre a l’adreça: gredics@uab.cat

El dia 15 de desembre de 2023 s’informarà de l’acceptació o no als autors/es. La presentació de les comunicacions durant les jornades té com a requisit la inscripció en les mateixes.

Els autors que facin arribar el seu resum estan d’acord en la inclusió del document, en cas que sigui acceptat, en el Dipòsit Digital de Documents de la Universitat Autònoma de Barcelona (DDD https://ddd.uab.cat), sota la llicència Creative Commons Reconeixement (CC BY 4.0) per un període de temps indefinit i amb caràcter de no exclusivitat. Els autors rebran un certificat acreditatiu.

Després de les jornades s’informarà sobre les possibles condicions de publicació de les comunicacions.