Espai amb materials per a la formació i transferència creats per part de persones que han participat del projecte CULT:
MATERIALS PER A LA FORMACIÓ DE DOCENTS
Manuals
Masats, Dolors, Moore, Emilee, i Llompart-Esbert, Júlia (2025 – en premsa). Conceptes clau per educar en i per al plurilingüisme. Enviat a Servei de Publicacions de la UAB
MOOC
‘Ensenyament de llengües i alfabetització de persones adultes’ Júlia Llompart, Emilee Moore, Dolors Masats, Cesar Herranz, Imma Llort, Marta Minambres, Manuela Simancas, Denise Holguín.
Formacions temàtiques
La creació d’aquests materials han estat finançats per:

Ensenyament de llengües, alfabetització i acollida lingüística
Xavi Altimira, Paula Martín, Mireia Molina, Marta Muro i Mariona Segura
Anna Castells, Ana López, Silvia Quinquillà, Andrea Magdaleno.
Clàudia Fornell, Nerea García, Ona Mir, María Montoya i Mari Raga.
Abril Garcia, Oriol Gibert, Ester Prat i Jana Vila.
Ideologies
lingüístiques, raciolingüística i educació:
Núria Rodríguez, Ariadna Altuna, Jan Llobet, Marc Pera i Núria Meca
Elisabet Balmes, Irene Márquez, Raquel Vilella.
Eva Rico, Johanna Gutiérrez, Marta Escayol, Paula Martínez i Tafayt Expósito.
Lidia Benedicto, Judit Martínez, Carla Muñoz i Victòria Villodres
Clara Antonin, Marina Mercader, Ariadna Sala i Berta Voltà
Júlia, Saïda, Maria i Sandra.
INTERCULTUTALITAT
Mariona Brull, Oda Comerma, Joana Cots, Júlia Domènech i Nerea Martínez
Anna Gonzalo, Jennifer Hernando, Nerea Llanos, Miriam Lluch, Clàudia Santilari
Alex Aguilera, Clara Roche, David Rodríguez, Ana Solá, Yasmina Vázquez.
El
treball amb les famílies
Andrea Baco Sales, Marian Vico Santana, Paula Castillo Martín.
Abril Martínez, Anna Hernán, Ivet Garriga, Laia Chimeno, Lidia Sánchez.
Lourdes Expósito, Paula López, Paula Muñoz, Júlia Sesat.
Projecte lingüístic de centre i paisatge lingüístic
Ana Arias, Olga Castells, Angèlica Delgado, Marc Solé
Materials per a l’ensenyament i l’aprenentatge de la llengua al segle XXI
Aquests documents estan subjectes a una llicència d’ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, i la comunicació pública de l’obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l’autoria de l’obra original. No es permet la creació d’obres derivades.
Per respondre a reptes didàctics i metodològics
UN MATERIAL EFICAÇ PER ENSENYAR I APRENDRE CATALÀ A ALUMNAT NO ALFABETITZAT
Mariona Alexandre, Ana Campano, Paula Cortijo, Gisela Mulet i Sílvia Pérez Tur
APRENEM JUNTS A L’ESCOLA
Zaida Castellano, Júlia Castro, Clàudia Gómez, Alba Pascual i Marta Rozas
CONNECTEM! LA LECTOESCRIPTURA I LA GAMIFICACIÓ
Núria Fernández, Paula Moya, Iris Nerín, Montse Ortiz i Mònica Santacre
Accés
GAMIFICACIÓ DE LA LLENGUA ORAL VEHICULAR
Júlia Bañeza Figueras, Estela Cáceres García, Júlia Cots Solanas, Juan Laffaure Corominas i Rosa Martí Agustí
Accés
EL MÓN DE LA MORT
Pep Castilla, Albert Ciurana, Laia Estapé i Gisela Franch
Per respondre al repte del multinivell
APRENENTATGE MULTINIVELL
Queralt Bastida, Laia Carbonell, Laia Garcia, Abril Hernandez i Sara Hernández
PROVES DIAGNÒSTIQUES INICIALS DE NIVELL LINGÜÍSTIC DE
CATALÀ A L’ESCOLA D’ADULTS
Marina Carreras, Ana de Manuel, Èlia Ferràndez, Paula Jiménez i Paula Sánchez
Per respondre al repte de la interculturalitat
LECTURA INTERCULTURAL
Alanis Alba, Èric Cabrera, Carla Cañete, Berta Prats i Georgina Sánchez
L’ART QUE ENS UNEIX!
Ainoa Torres, Andrea Ibáñez, Laia Grau, Laia Marcén i Judit Sierra
Per respondre al repte de la relació i comunicació amb les famílies
VINCULEM-NOS
Ledesma, E., Perarnau, J., Pérez, S., Sanz, J., Vidal, Q
Accés
Materials per a la recerca
Aquests documents estan subjectes a una llicència d’ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, i la comunicació pública de l’obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l’autoria de l’obra original. No es permet la creació d’obres derivades.
El DESING THINKING como metodología colaborativa para abordar retos pedagógicos en el aula de Lenguas
La poesia darrere de les llengües – pluringual poetry workshop
Traditional storytelling in Pakistan: Gypsies, wandering storytellers and the Art of Puppetry
Altres materials
Aquests documents estan subjectes a una llicència d’ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, i la comunicació pública de l’obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l’autoria de l’obra original. No es permet la creació d’obres derivades.
Presentació de Saba Anwar a classe d’Acollida Lingüística a l’Escola
La Saba Mohammed Anwar va fer la següent presentació per a les estudiants de 4t curs del Grau d’Educació Primària.
Punjabi Dance
Aquesta activitat digital va ser creada per l’Irene Calder juntament amb la Saira, dinamitzadora del programa AFEX-AFFM, la qual es tracta de la dansa punjabí per al projecte ENACT. Podeu veure l’activitat al següent enllaç.

Aquesta activitat va rebre el reconeixement més alt per part dels creadors de la Web App d’ENACT Europa, com activitat cultural d’aprenentatge destacada. Podeu veure la notícia en aquest enllaç https://enacteuropa.com/?q=node/392
ESTUDIO SOBRE LA TRANSFORMACIÓN DE LAS ESCUELAS EN ESPACIOS INCLUSIVOS Y ACCESIBLES
Júlia Llompart va participar en els diàlegs per a la creació d’aquest document