Espai amb materials per a la formació i transferència creats per part de persones que han participat del projecte CULT:
MATERIALS PER A LA FORMACIÓ DE DOCENTS
Manuals

Masats, Dolors, Moore, Emilee, i Llompart-Esbert, Júlia (2025 – en premsa). Conceptes clau per educar en i per al plurilingüisme. Enviat a Servei de Publicacions de la UAB

MOOC

Ensenyament de llengües i alfabetització de persones adultes’ Júlia Llompart, Emilee Moore, Dolors Masats, Cesar Herranz, Imma Llort, Marta Minambres, Manuela Simancas, Denise Holguín.

Formacions temàtiques

La creació d’aquests materials han estat finançats per:


Ensenyament de llengües, alfabetització i acollida lingüística

Xavi Altimira, Paula Martín, Mireia Molina, Marta Muro i Mariona Segura


Anna Castells, Ana López, Silvia Quinquillà, Andrea Magdaleno.


Clàudia Fornell, Nerea García, Ona Mir, María Montoya i Mari Raga.


Abril Garcia, Oriol Gibert, Ester Prat i Jana Vila.


Ideologies
lingüístiques, raciolingüística i educació:

Núria Rodríguez, Ariadna Altuna, Jan Llobet, Marc Pera i Núria Meca


Elisabet Balmes, Irene Márquez, Raquel Vilella.


Eva Rico, Johanna Gutiérrez, Marta Escayol, Paula Martínez i Tafayt Expósito.


 Lidia Benedicto, Judit Martínez, Carla Muñoz i Victòria Villodres


​Júlia, Saïda, Maria i Sandra.


INTERCULTUTALITAT

Mariona Brull, Oda Comerma, Joana Cots, Júlia Domènech i Nerea Martínez


Anna Gonzalo, Jennifer Hernando, Nerea Llanos, Miriam Lluch, Clàudia Santilari


Alex Aguilera, Clara Roche, David Rodríguez, Ana Solá, Yasmina Vázquez.


El
treball amb les famílies

Andrea Baco Sales, Marian Vico Santana, Paula Castillo Martín.


Abril Martínez, Anna Hernán, Ivet Garriga, Laia Chimeno, Lidia Sánchez.


Lourdes Expósito, Paula López, Paula Muñoz, Júlia Sesat.


Projecte lingüístic de centre i paisatge lingüístic


Ana Arias, Olga Castells, Angèlica Delgado, Marc Solé

Materials per a l’ensenyament i l’aprenentatge de la llengua al segle XXI

Aquests documents estan subjectes a una llicència d’ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, i la comunicació pública de l’obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l’autoria de l’obra original. No es permet la creació d’obres derivades. 

Creative Commons
Per respondre a reptes didàctics i metodològics

Mariona Alexandre, Ana Campano, Paula Cortijo, Gisela Mulet i Sílvia Pérez Tur


Zaida Castellano, Júlia Castro, Clàudia Gómez, Alba Pascual i Marta Rozas


Núria Fernández, Paula Moya, Iris Nerín, Montse Ortiz i Mònica Santacre


Júlia Bañeza Figueras, Estela Cáceres García, Júlia Cots Solanas, Juan Laffaure Corominas i Rosa Martí Agustí



Pep Castilla, Albert Ciurana, Laia Estapé i Gisela Franch



Per respondre al repte del multinivell

Queralt Bastida, Laia Carbonell, Laia Garcia, Abril Hernandez i Sara Hernández


Marina Carreras, Ana de Manuel, Èlia Ferràndez, Paula Jiménez i Paula Sánchez




Per respondre al repte de la interculturalitat

Alanis Alba, Èric Cabrera, Carla Cañete, Berta Prats i Georgina Sánchez



Ainoa Torres, Andrea Ibáñez, Laia Grau, Laia Marcén i Judit Sierra



Marta Cosano, Ana Faura, Georgina Sanz i Alicia Sosa



Accés

Per respondre al repte de la relació i comunicació amb les famílies

Ledesma, E., Perarnau, J., Pérez, S., Sanz, J., Vidal, Q



Materials per a la recerca

Aquests documents estan subjectes a una llicència d’ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, i la comunicació pública de l’obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l’autoria de l’obra original. No es permet la creació d’obres derivades. 

Creative Commons

El DESING THINKING como metodología colaborativa para abordar retos pedagógicos en el aula de Lenguas

La poesia darrere de les llengües – pluringual poetry workshop

Traditional storytelling in Pakistan: Gypsies, wandering storytellers and the Art of Puppetry

Altres materials

Aquests documents estan subjectes a una llicència d’ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, i la comunicació pública de l’obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l’autoria de l’obra original. No es permet la creació d’obres derivades. 

Creative Commons
Presentació de Saba Anwar a classe d’Acollida Lingüística a l’Escola

La Saba Mohammed Anwar va fer la següent presentació per a les estudiants de 4t curs del Grau d’Educació Primària.

Punjabi Dance

Aquesta activitat digital va ser creada per l’Irene Calder juntament amb la Saira, dinamitzadora del programa AFEX-AFFM, la qual es tracta de la dansa punjabí per al projecte ENACT. Podeu veure l’activitat al següent enllaç.

Aquesta activitat va rebre el reconeixement més alt per part dels creadors de la Web App d’ENACT Europa, com activitat cultural d’aprenentatge destacada. Podeu veure la notícia en aquest enllaç https://enacteuropa.com/?q=node/392

ESTUDIO SOBRE LA TRANSFORMACIÓN DE LAS ESCUELAS EN ESPACIOS INCLUSIVOS Y ACCESIBLES

Júlia Llompart va participar en els diàlegs per a la creació d’aquest document