Grup de Recerca “Educació lingüística i literària” (LLETRA)
- Investigadora principal d’aquest projecte: Teresa Colomer Martínez
- Entitat finançadora: Agència de Gestió d’Ajuts Universitaris i de Recerca (Departament d’Economia i Coneixement – Generalitat de Catalunya)
- Entitats participants: Universitat Autònoma de Barcelona + Universitat de Barcelona
- Referència de la concessió: 2017 SGR 1728
- Quantia de la subvenció: 36.800€
- Duració: de 2017 fins a 2019
Learning, Teaching and Learning How to Teach in Greek as a Second/Foreign Language: Evidence from Different Learning Contexts (LETEGR2)
- Inverstigadora principal d’aquest projecte: María Andriá
- Altres investigadors del LED que participen en aquest projecte: Cristina Escobar Urmeneta
- Entitat finançadora: Greek General Secretariat for Research and Technology (GSRT) + Hellenic Foundation for Research and Innovation (HFRI)
- Institution where the project is conducted: National and Kapodistrian University of Athens
- Collaborating Institution (principal): Autonomous University of Barcelona
- Partners: University of Barcelona, University of Alicante & University of East Anglia
- Referència de la concessió: 15159
- Quantia de la subvenció: 150.000€
- Duració: de 22-Aug-2018 fins a 21-Aug-2021
- Number of Researchers: 10
De la evaluación de la calidad al andamiaje educativo (FAQTS)
- Inverstigadora principal d’aquest projecte: Naymé Salas
- Altres investigadors del LED que participen en aquest projecte: Cristina Escobar Urmeneta
- Convocatoria 2019 – «Proyectos de I+D+i»
- Referència de la concessió: PID2019-108791GA-I00
- Quantia de la subvenció: 43.000€
Language learning across different course modalities: the role of time distribution and online interaction (LLMod)
- Inverstigadora principal d’aquest projecte: Elsa Tragant Mestres & Dr. Raquel Serrano
- Altres investigadors del LED que participen en aquest projecte: Maria Andrià
- Institution where the project is conducted: University of Barcelona
- Reference: PID2019-110536GB-I00
- Principal Investigators: Dr.
- Number of Researchers: 7
- Funding Agency: Spanish Ministry of Science, Innovation and Universities
- Start date: 01/06/2020, End date: 31/05/2023
- Funded at: 47.190,00 €
Maximizando el rol del input en una L2 a través de exposiciones multiples / Maximizing the role of input in an L2 through multiple exposures
- Inverstigadora principal d’aquest projecte: Elsa Tragant Mestres & Dr. Raquel Serrano
- Altres investigadors del LED que participen en aquest projecte: Maria Andrià
- Institution where the project is conducted: University of Barcelona
- Reference: FFI2016-80576-P
- Number of Researchers: 8
- Funding Agency: Spanish Ministry of Economy and Competitiveness
- Start date: 01/01/2017, End date: 31/12/2020
- Funded at 30.000 €