PATHWAY: Avaluació del projecte d’internacionalització en el Grau d’Educació Primària-anglès UAB: procés i producte (es) (en)

  • Investigador/a principal d’aquest projecte: Cristina Escobar Urmeneta
  • Entitat finançadora: Agència de Gestió d’Ajuts Universitaris i de Recerca
  • Entitats participants: Universitat Autònoma de Barcelona
  • Referència de la concessió: 2015 ARMIF 00001
  • Quantia de la subvenció: 16.500€
  • Duració: de 30/06/2016 fins a 30/04/2017

GUIDEWAY: Recerca sobre el Grau d’Educació Primària en anglès. Guiatge per a l’aprenentatge integrat de continguts acadèmics i el desenvolupament de la competència discursiva (en)

  • Investigador/a principal d’aquest projecte: Cristina Escobar
  • Entitat finançadora: Agència de Gestió d’Ajuts Universitaris i de Recerca
  • Entitats participants: Universitat Autònoma de Barcelona
  • Referència de la concessió: 2014 ARMIF 00009
  • Quantia de la subvenció: 10.500€
  • Duració: de 2014 fins a 2015

Grup d’Interès (GI-IDES). Millora de la qualitat de la docència en anglès

  • Investigador/a principal d’aquest projecte: Cristina Escobar
  • Entitat finançadora: Universitat Autònoma de Barcelona
  • Entitats participants: Universitat Autònoma de Barcelona
  • Referència de la concessió: GI-IDES. Projecte intern UAB.
  • Quantia de la subvenció: despeses de funcionament
  • Duració: de maig 2011 a desembre 2015

Discurso académico en lengua extranjera: aprendizaje y evaluación de contenidos científicos en el aula multilingüe (DALE-APECS)

  • Investigador/a principal d’aquest projecte: Cristina Escobar Urmeneta
  • Entitat finançadora: MICINN.
  • Entitats participants: Universitat Autònoma de Barcelona, Universitat de Almeria, amb el suport del Departament d’Ensenyament.
  • Referència de la concessió: MICINN EDU 2010-15783.
  • Quantia de la subvenció: 37.120€
  • Duració: de 2009 fins a 2014

Education for democratic citizenship: Core competences for teachers

  • Investigadora principal a la UAB: Mercè Bernaus
  • Entitat finançadora: Pestalozzi Program. Council of Europe Training Programme for Education Professionals. Council of Europe.
  • Duració: de 2009 fins a 2010

Content Based Teaching + Plurilingual/Cultural Awareness

  • Investigadora principal: Mercè Bernaus
  • Entitat finançadora: European Centre for Modern Languages Programme. Council of Europe.
  • Duració: de 2008 fins a 2011

Estudi dels espais de reflexió compartida entre professorat novell i expert que brollen a partir de la creació conjunta de material didàctic per a l’aprenentatge integrat de continguts i llengua en aules inclusives (REC-MAICLE)

  • Investigador/a principal d’aquest projecte: Cristina Escobar Urmeneta
  • Entitat finançadora: DURSI.
  • Entitats participants: Universitat Autònoma de Barcelona i centres públics de Catalunya.
  • Referència de la concessió: ARIE 2008-00034.
  • Quantia de la subvenció: 37.120€
  • Duració: de 2008 fins a 2009

Linguistic and Cultural diversity

  • Investigadora principal a la UAB: Mercè Bernaus
  • Entitat finançadora: Pestalozzi Program. Council of Europe Training Programme for Education Professionals. Council of Europe.
  • Duració: de 2007 fins a 2009

Diseño y experimentación de un modelo de formación del profesorado para aulas de semi-inmersión en lengua extranjera. 2007-2008

  • Investigador/a principal d’aquest projecte: Cristina Escobar Urmeneta
  • Entitat finançadora: DURSI.
  • Entitats participants: Universitat Autònoma de Barcelona i centres públics de Catalunya.
  • Referència de la concessió: ARIE 2007-0001.

Diseño de un modelo de formación del profesorado para aulas de semi-immersión en lengua extranjera. 2006-2007

  • Investigador/a principal d’aquest projecte: Cristina Escobar Urmeneta
  • Entitat finançadora: DURSI.
  • Entitats participants: Universitat Autònoma de Barcelona i centres públics de Catalunya.
  • Referència de la concessió: ARIE 2006-10011.

Plurilingual and Pluricultural awareness in Language Teacher Education

  • Investigadora principal: Mercè Bernaus
  • Entitat finançadora: European Centre for Modern Languages Programme. Council of Europe.
  • Duració: de 2004 fins a 2007

Evaluación de tareas colaborativas y logro de objetivos de aprendizaje en aulas AICLE de Ciencias en Lengua Extranjera. (Proyecto de continuidad). 2005-2006

  • Investigador/a principal d’aquest projecte: Cristina Escobar Urmeneta
  • Entitat finançadora: DURSI.
  • Entitats participants: Universitat Autònoma de Barcelona i centres públics de Catalunya.
  • Referència de la concessió: ARIE 2005-10056.

Tareas colaborativas y aprendizajes lingüísticos y académicos en aulas “AICLE” inclusivas de ciencias en lengua extranjera. 2004-2005

  • Investigador/a principal d’aquest projecte: Cristina Escobar Urmeneta
  • Entitat finançadora: DURSI.
  • Entitats participants: Universitat Autònoma de Barcelona i centres públics de Catalunya.
  • Referència de la concessió: ARIE 2004-00058.

Altres projectes amb participació de membres del LED

Curriculum Bi-Modal y Contral el Fracaso Escolar

  • Investigador/a principal d’aquest projecte: Pere Marqués
  • Entitat finançadora: Fundación Telefonica
  • Entitats participants: Universitat Autònoma de Barcelona, Fundació Telefonica i Centres públics de Catalunya.
  • Referència de la concessió: No12339.
  • Quantia de la subvenció: 60.760€
  • Duració: de 2011 fins a 2013

V-Learning: Definició d’entorns virtuals i avatars docents aplicats a activitats grupals i de tutorització. Estudi del seu impacte en diferents metodologies d’aprenentatge cooperatiu

  • Investigador/a principal d’aquest projecte: Enric Marti
  • Entitat finançadora: AGAUR
  • Entitats participants: Universitat Autònoma de Barcelona
  • Referència de la concessió: 2010 MQD00044.
  • Quantia de la subvenció: 11.000€
  • Duració: de 2009 fins a 2010