PATHWAY: Avaluació del projecte d’internacionalització en el Grau d’Educació Primària-anglès UAB: procés i producte (es) (en)
- Investigador/a principal d’aquest projecte: Cristina Escobar Urmeneta
- Entitat finançadora: Agència de Gestió d’Ajuts Universitaris i de Recerca
- Entitats participants: Universitat Autònoma de Barcelona
- Referència de la concessió: 2015 ARMIF 00001
- Quantia de la subvenció: 16.500€
- Duració: de 30/06/2016 fins a 30/04/2017
GUIDEWAY: Recerca sobre el Grau d’Educació Primària en anglès. Guiatge per a l’aprenentatge integrat de continguts acadèmics i el desenvolupament de la competència discursiva (en)
- Investigador/a principal d’aquest projecte: Cristina Escobar
- Entitat finançadora: Agència de Gestió d’Ajuts Universitaris i de Recerca
- Entitats participants: Universitat Autònoma de Barcelona
- Referència de la concessió: 2014 ARMIF 00009
- Quantia de la subvenció: 10.500€
- Duració: de 2014 fins a 2015
Grup d’Interès (GI-IDES). Millora de la qualitat de la docència en anglès
- Investigador/a principal d’aquest projecte: Cristina Escobar
- Entitat finançadora: Universitat Autònoma de Barcelona
- Entitats participants: Universitat Autònoma de Barcelona
- Referència de la concessió: GI-IDES. Projecte intern UAB.
- Quantia de la subvenció: despeses de funcionament
- Duració: de maig 2011 a desembre 2015
- Investigador/a principal d’aquest projecte: Cristina Escobar Urmeneta
- Entitat finançadora: MICINN.
- Entitats participants: Universitat Autònoma de Barcelona, Universitat de Almeria, amb el suport del Departament d’Ensenyament.
- Referència de la concessió: MICINN EDU 2010-15783.
- Quantia de la subvenció: 37.120€
- Duració: de 2009 fins a 2014
Education for democratic citizenship: Core competences for teachers
- Investigadora principal a la UAB: Mercè Bernaus
- Entitat finançadora: Pestalozzi Program. Council of Europe Training Programme for Education Professionals. Council of Europe.
- Duració: de 2009 fins a 2010
Content Based Teaching + Plurilingual/Cultural Awareness
- Investigadora principal: Mercè Bernaus
- Entitat finançadora: European Centre for Modern Languages Programme. Council of Europe.
- Duració: de 2008 fins a 2011
- Investigador/a principal d’aquest projecte: Cristina Escobar Urmeneta
- Entitat finançadora: DURSI.
- Entitats participants: Universitat Autònoma de Barcelona i centres públics de Catalunya.
- Referència de la concessió: ARIE 2008-00034.
- Quantia de la subvenció: 37.120€
- Duració: de 2008 fins a 2009
Linguistic and Cultural diversity
- Investigadora principal a la UAB: Mercè Bernaus
- Entitat finançadora: Pestalozzi Program. Council of Europe Training Programme for Education Professionals. Council of Europe.
- Duració: de 2007 fins a 2009
- Investigador/a principal d’aquest projecte: Cristina Escobar Urmeneta
- Entitat finançadora: DURSI.
- Entitats participants: Universitat Autònoma de Barcelona i centres públics de Catalunya.
- Referència de la concessió: ARIE 2007-0001.
- Investigador/a principal d’aquest projecte: Cristina Escobar Urmeneta
- Entitat finançadora: DURSI.
- Entitats participants: Universitat Autònoma de Barcelona i centres públics de Catalunya.
- Referència de la concessió: ARIE 2006-10011.
Plurilingual and Pluricultural awareness in Language Teacher Education
- Investigadora principal: Mercè Bernaus
- Entitat finançadora: European Centre for Modern Languages Programme. Council of Europe.
- Duració: de 2004 fins a 2007
- Investigador/a principal d’aquest projecte: Cristina Escobar Urmeneta
- Entitat finançadora: DURSI.
- Entitats participants: Universitat Autònoma de Barcelona i centres públics de Catalunya.
- Referència de la concessió: ARIE 2005-10056.
- Investigador/a principal d’aquest projecte: Cristina Escobar Urmeneta
- Entitat finançadora: DURSI.
- Entitats participants: Universitat Autònoma de Barcelona i centres públics de Catalunya.
- Referència de la concessió: ARIE 2004-00058.
Altres projectes amb participació de membres del LED
Curriculum Bi-Modal y Contral el Fracaso Escolar
- Investigador/a principal d’aquest projecte: Pere Marqués
- Entitat finançadora: Fundación Telefonica
- Entitats participants: Universitat Autònoma de Barcelona, Fundació Telefonica i Centres públics de Catalunya.
- Referència de la concessió: No12339.
- Quantia de la subvenció: 60.760€
- Duració: de 2011 fins a 2013
V-Learning: Definició d’entorns virtuals i avatars docents aplicats a activitats grupals i de tutorització. Estudi del seu impacte en diferents metodologies d’aprenentatge cooperatiu
- Investigador/a principal d’aquest projecte: Enric Marti
- Entitat finançadora: AGAUR
- Entitats participants: Universitat Autònoma de Barcelona
- Referència de la concessió: 2010 MQD00044.
- Quantia de la subvenció: 11.000€
- Duració: de 2009 fins a 2010