Guarné, Blai. Coordinador, Curs d’Estiu de Doctorat “Manga Studies: Discourse, Mediality, Aesthetics” a càrrec de Prof. Jaqueline Berndt, (Stockholm University), Escola d’Estiu de Doctorat, Universitat Autònoma de Barcelona. Estiu de 2023.

Torres-Simón, Ester. Coordinadora, Curs d’Estiu de Doctorat “Korean Migration in the West” a càrrec de Prof. Jihye Kim (University of Central Lancashire), Escola d’Estiu de Doctorat, Universitat Autònoma de Barcelona. Estiu de 2022.

Guarné, Blai. Coordinador, Curs d’Estiu de Doctorat “Understanding Japan’s Role in the World Through Images” a càrrec de Prof. Hugo Donson (Sheffield University)Escola d’Estiu de Doctorat, Universitat Autònoma de Barcelona. Estiu de 2021.

Guarné, Blai. Coordinador, Curs d’Estiu de Doctorat “Japanese Media and Television Drama” a càrrec de Prof. Griseldis Kirsch (SOAS-University of London)Escola d’Estiu de Doctorat, Universitat Autònoma de Barcelona. Estiu de 2019.

Guarné, Blai. Coordinador, Curs d’Estiu de Doctorat “Japan’s Transcultural Media: Crossing Borders in the Modern Era” a càrrec de Prof. DP Martinez (SOAS-University of London), Escola d’Estiu de Doctorat, Universitat Autònoma de Barcelona. Estiu de 2016.

Guarné, Blai. Coordinador, Curs d’Estiu de Doctorat “Robo Sapiens Japanicus: Human-Robot Coexistence and the Future of ‘Society’ in Japan” a càrrec de Prof. Jennifer Robertson (University of Michigan),Escola d’Estiu de Doctorat, Universitat Autònoma de Barcelona. Estiu de 2015.

Guarné, Blai. Coordinador, Curs d’Estiu de Doctorat “Children and Youth in Contemporary Japan” a càrrec de Prof. Sabine Frühstück (University of California, Santa Barbara), Escola d’Estiu de Doctorat, Universitat Autònoma de Barcelona. Estiu de 2013..

Guarné, Blai. Coordinador, Curs d’Estiu de Doctorat “The Problems of Religion in Contemporary Japan” a càrrec de Prof. Ian Reader (University of Manchester), Escola d’Estiu de Doctorat, Universitat Autònoma de Barcelona. Estiu de 2012.

Guarné, Blai. Coordinador, Curs d’Estiu de Doctorat “The Culture of Translation in Modern Japan” a càrrec de Prof. Indra Levy (Stanford University), Escola d’Estiu de Doctorat, Universitat Autònoma de Barcelona. Estiu de 2011.

Guarné, Blai. Coordinador, Curs d’Estiu de Doctorat “A Postwar Cultural History of Japan” a càrrec de Prof. Harumi Befu (Stanford University), Escola d’Estiu de Doctorat, Universitat Autònoma de Barcelona. Estiu de 2010.