Takuro Iwasa

Takuro Iwasa va ser investigador visitant en la UAB (Universitat Autònoma de Barcelona) l’any acadèmic 2019-2020 i és Professor Associat en la Universitat d’Economia d’Osaka al Japó. Es va doctorar en Història i Civilització en el EUI (Institut Universitari Europeu) a Itàlia. Els seus interessos de recerca se centren en la modificació de les imatges acadèmiques europees i els estereotips del Japó des del decenni de 1970. És autor de “German and European Academic Images of Japan”: The ‘Group Model’ and the ‘Cultural Importer Model’ from the 1970s to the 1990s”, a Mutual Perceptions and Images in Japanese-German relations 1860-2010, editat per Sven SAALER, KUDO Akira i TAJIMA Nobuo (Brill, 2017) (págs. 409-424). Entre les seves principals publicacions figuren “Difference and Uniqueness in European Academic Images of Japan” (Studies in Comparative Culture, 2016) (pp. 17 – 27) i “European Dichotomous Paradigms and Japan’s Images”. Self and Other’, ‘West and East’, ‘Eurocentrism, and Orientalism’ (Studies in Comparative Culture, 2011) (pp. 1-12).

takuro2001iwasa@gmail.com
ResearchGate
Orcid

Ayumi Takenaka

Ayumi Takenaka és sociòloga (Ph.D, Columbia University, USA), especialitzada en les àrees d’immigració, diàspores i estudis sobre l’alimentació (especialment al Perú). Després d’haver ensenyat als Estats Units (Bryn Mawr College) i al Regne Unit (Universitat d’Oxford i Universitat d’Aston), actualment és professora adjunta de Sociologia en el College of Global Liberal Arts Studies de la Universitat de Ritsumeikan, al Japó.

ResearchGate
Orcid