L’UAIC és un centre vinculat a la Universitat Autònoma de Barcelona especialitzat en l’avaluació i la intervenció de problemes amb l’alimentació, el pes i la imatge corporal. També hem tractat problemes d’estrès, trastorns fòbics i baix estat d’ànim freqüents en els i les estudiants universitaris.  L’UAIC ofereix un programa d’avaluació diagnòstica i tractament de grup d’alteracions de la imatge corporal, de duració limitada (de 10-12 sessions setmanals de dues hores). Aquest tractament és efectiu administrat en format individual. D’aquest programa s’avalua la seva eficàcia en adults i estem avaluant la seva eficàcia en adolescents. És un tractament de prevenció selectiva per persones que s’estan recuperant d’un trastorn alimentari o que es troben en el seu començament com a prevenció i també per a persones amb trastorn dismòrfic.

Responsable de la Unitat: Marisol Mora