curs_gestio_estres_i_de_les_emocions_4_0.png

Unitat d’avaluació, orientació, formació i intervenció en el camps de l’estrès i els trastorns adaptatius.

Destinataris: Persones amb estrès laboral, acadèmic, esportiu, o per adaptació a esdeveniments vitals.

Responsable de la Unitat: Jordi Fernández Castro/ Sílvia Edo Izquierdo

Gestió de l’Estrès i de les Emocions (3ª Edició)
Un curs per desenvolupar habilitats per fer front a les dificultats del dia a dia.

Objectiu: Proporcionar eines per mantenir l’estabilitat emocional davant les complicacions diàries.

Dirigit: a Estudiants de Grau

Contingut: Identificar fonts d’estrès, establir prioritats, gestionar el temps, manegar conflictes interpersonals, ansietat als exàmens i relaxació basada en l’atenció plena (mindfulness).

Metodologia: treball en grup basat en exercicis pràctics.

Curs presencial estructurat en 6 sessions de 2 hores.

Lloc: Campus UAB de Bellaterra.

Dies: Dijous, 6, 13, 20 i 27 d’octubre i dijous 3 i 10 de novembre de  2022.

De 14.30 h a 16.30h  de la tarda.

Preu:  Estudiantat matriculat a la UAB: 150€

Estudiantat no UAB: 240€

IMPORTANTS’ofereixen beques a qui no pugui pagar la taxa, les persones amb beca podran inscriure’s amb una taxa de 30 €.

Inscripcions fins el 3 d’octubre de 2022.

INSCRIPCIONS

Informació del curs document pdf

Impartit per l’equip de la Unitat d’Estrès i Salut del Servei Psicologia i Logopèdia (SPL) de la Facultat de Psicologia de la UAB.