David Duran Gisbert. (Coordinador). CV. Doctor en Psicologia (premi extraordinari de doctorat). Professor catedràtic del Departament de Psicologia de l’Educació de la Universitat Autònoma de Barcelona. Ha participat en moltes accions de formació de professorat —tant a nivell nacional com internacional— sobre aprenentatge entre iguals i educació inclusiva. David.Duran@uab.cat
Yvone Acevedo López. Graduada en Psicologia (Universitat de Santiago de Chile). Actualment, és estudiant del Màster Interuniversitari de Psicologia de l’Educació (MIPE) i està fent les pràctiques i el Treball de Final de Màster al Grup de Recerca sobre Aprenentatge entre Iguals (GRAI). yvone.acevedo@gmail.com
Zulema Badenes Canet. Graduada en Estudis Anglesos (Universitat Jaume I). Màster Universitari en Formació del Professorat d’Educació Secundaria Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyament d’Idiomes, i Màster Universitari en Lingüística Aplicada a l’Ensenyament de l’Espanyol com a Llengua Estrangera (FUNIBER – Fundació Universitaria Iberoamericana). Treballa com a professora d’anglès des de fa més de 8 anys (dos dels quals al Regne Unit) i actualment és estudiant del Doctorat Interuniversitari en Psicologia de l’Educació (DIPE). zbadenes@xtec.cat
Clara Bastart Jané. Graduada en Educació Primària i Doctora en Psicologia de l’Educació (Universitat Autònoma de Barcelona). Actualment, és mestra de primària. clarabastartjane@gmail.com
Mariona Corcelles Seuba. Doctora en Psicologia i llicenciada en Filosofia. Assessora psicopedagògica. Professora del departament de Psicologia de l’Educació de la Facultat de Psicologia i Ciències de l’Educació i de l’Esport Blanquerna. Universitat Ramon Llull. Marionacs@blanquerna.url.edu
Marta Flores Coll. Doctora en psicologia de l’educació (UAB), llicenciada en psicopedagogia (UOC) i diplomada en magisteri (URL). Ha treballat com a mestra de primària i actualment és Professora Lectora Serra Húnter del Departament de Psicologia de l’Educació de la Universitat Autònoma de Barcelona. Fa formació de professorat sobre aprenentatge entre iguals i educació inclusiva. marta.flores@uab.cat
Maria José Fuentes Stöckle. Graduada en Psicologia (Universitat de Concepción, Xile). Diplomada en Convivència Escolar i Desenvolupament Socioemocional i en Neurociències: Bases biològiques de la conducta per a l’educació i la salut (Pontifícia Universitat Catòlica de Xile). Actualment, és estudiant del Màster Interuniversitari de Psicologia de l’Educació (MIPE) i està fent les pràctiques i el Treball de Final de Màster al Grup de Recerca sobre Aprenentatge entre Iguals (GRAI). mfuentst15@alumnes.ub.edu
Albert Irigoyen Zaragoza. Doctor en Didàctica de les Ciències Socials (amb menció internacional) per la URV. Graduat en Educació Primària, Graduat en Història i Màster en Formació del Professorat d’Educació Secundària i Batxillerat. És professor substitut de la URV, membre del grup ISOCAC, director de la revista Comunicació Educativa i formador en aprenentatge cooperatiu i pedagogies cooperatives. albert.irigoyen@alumni.urv.cat
Bibiana Jou Figuereda. Màster en Ensenyança de l’espanyol com a llengua estrangera (UB). Ha estat Coordinadora dels estudis d’espanyol a la Universitat de Tel Aviv (Israel) durant 15 anys i professora col·laboradora en formació de professors al màster UNIBA i al Instituto Cervantes de Tel Aviv. Actualment treballa com a assistent de recerca a Esade en un projecte sobre educació emprenedora. Està interessada en l’aprenentatge en contextos informals, la serendipitat i la tecnologia aplicada en l’educació. bibiana.jou@esade.edu
Ester Miquel i Bertran. Doctora en Psicologia. Professora Lectora Serra Húnter del Departament de Psicologia de l’Educació de la UAB. Formadora i assessora psicopedagògica de centres d’infantil, primària i secundària, en aprenentatge entre iguals i educació inclusiva. ester.miquel@uab.cat
Maria Monfort Amat. Graduada en Educació Primària (Universitat Autònoma de Barcelona). Actualment, està cursant el Màster Interuniversitari de Psicologia de l’Educació (MIPE) i està fent les pràctiques a la Xarxa de Competències. monfortmariaa@gmail.com
Jesús Ribosa Martínez. Doctor en Psicologia de l’Educació (premi extraordinari de doctorat). Graduat en Educació Primària, menció en llengua anglesa (Universitat Autònoma de Barcelona). Actualment, és formador i professor lector del Departament de Psicologia Bàsica, Evolutiva i de l’Educació. jesus.ribosa@uab.cat
Mireia Soler Miralles. Diplomada en magisteri amb les especialitats de llengua anglesa i educació especial reconegudes (URL). Màster Interuniversitari en Psicologia de l’Educació (MIPE) i Màster en Gestió i Direcció de Centres Educatius (UB). Ha fet formació de professorat sobre docència compartida. Treballa com a mestra des de fa més de 10 anys (dos dels quals a EEUU) i actualment és estudiant del Doctorat Interuniversitari en Psicologia de l’Educació (DIPE). msole429@xtec.cat
Wang, Jingting. Graduada en Educació Preescolar (SXNU, Xina). Ha treballat com a mestra de llengua xinesa a una llar d’infants internacional a Singapur. Actualment, és estudiant del Màster Interuniversitari de Psicologia de l’Educació (MIPE) i està fent les pràctiques i el Treball Final de Màster a la Xarxa de Competències i al Grup de Recerca sobre Aprenentatge entre Iguals (GRAI). jwangwan367@alumnes.ub.edu