El GREP UAB contribueix al fet que hagi més investigació relacionada amb la Psicomotricitat i que aquesta sigui de qualitat.
Els seus membres dirigeixen Treballs de Fi de Màster (TFM) del Màster Universitari de Recerca en Educació de la Universitat Autònoma de Barcelona, dins de l’especialitat “Art, Cos i Moviment”.
A continuació, es mostren els TFM tutoritzats pels i les membres del GREP UAB.
CURS 2023-2024
Títol TFM: La convivència a les sales de racons de joc i psicomotricitat: Estudi de cas en una llar d’infants.
Nom estudiant: Andrea Castellà Lopez.
Tutor/a: Lurdes Martínez Mínguez.
Curs: 2023-2024 (10 juliol 2024).
CURS 2022-2023
Títol TFM: Anàlisi de necessitats biològiques, socials i escolars dels i les adolescents: Estudi de cas.
Nom estudiant: Cristina García Pérez.
Tutor/a: Lurdes Martínez Mínguez.
Curs: 2022-2023 (19 juliol 2023).
Guanyadora VII Premis Educació i Adolescència a TFG i TFM. Càtedra Educació i Adolescència Abel Martínez Oliva de la Universitat de Lleida.
CURS 2021-2022
Títol TFM: Educación emocional: diagnostico y sugerencias en una escuela de educación primaria china.
Nom estudiant: Zaichen Liu.
Tutor/a: Lurdes Martínez Mínguez.
Curs: 2021-2022 (8 setembre 2022).
CURS 2020-2021
Títol TFM: Psicomotricitat: Aprenentatge i memòria a llarg termini.
Nom estudiant: Lluís Nogué i Vila
Tutor/a: Lurdes Martínez Mínguez
Curs: 2020-2021 (7 setembre 2021).
Títol TFM: Cap a una visió coporïtzada de la iniciació al violí. Un estudi de cas.
Nom estudiant: Jordi Consegal Pérez.
Tutor/a: Lurdes Martínez Mínguez i Carolina Nieva Boza.
Curs: 2020-2021 (7 setembre 2021).
CURS 2018-2019
Nom TFM: Vamos a ser felices en la escuela. Estudio sobre percepcions y actuacions de un maestro de primaria sobre sus emociones.
Nom estudiant: Salvador Ezequiel Rojo Ballesteros
Tutora: Carolina Nieva Boza.
Nom TFM: Corponexiones. Un cuerpo que piensa / critica / crea / conecta a través de la danza.
Nom estudiant: Diana Fuster.
Tutores: Montserrat Rifà i Lurdes Martínez Mínguez.
Nom TFM: Postgrado de Desarrollo Psicomotor de 0 a 8 años de la UAB: percepciones sobre las competencias emocionales adquiridas y su aplicación en el acompañamiento del juego espontaneo del niño.
Nom estudiant: María Gabriela Fernández Bonilla.
Tutora: Lurdes Martínez Mínguez.
CURS 2017-2018
Nom TFM: Anem a jugar al sorral! Una mirada las patis exteriors escolars.
Nom estudiant: Helena Rodríguez Bolzoni.
Tutora: Carolina Nieva Boza.
Nom TFM: Psicomotricidad en un centro de acogida. Cuerpos que hablan, se construïen y se empoderan del niño.
Nom estudiant: Mònica Jiménez de la Fuente.
Tutora: Lurdes Martínez Mínguez.
CURS 2016-2017
Nom TFM: Percepción del profesorado de educación física en la inclusión del alumnado inmigrante. Práctica docente.
Nom estudiant: José Miguel Ramos Moreno.
Tutora: Carolina Nieva Boza.
Nom TFM: La Corporeïtat al centre d’Educació Infantil i Familiar Joaquim Blume: Factors que hi intervenen.
Nom estudiant: Mª del Mar Moya Vázquez.
Tutora: Lurdes Martínez Mínguez.
Nom TFM: Cap a una comprensió simpàtica: Estudi dels efectes beneficiosos d’un major coneixement de l’alumnat de secundària.
Nom estudiant: Joan Escoda Domènech.
Tutora: Lurdes Martínez Mínguez.
CURS 2015-2016
Nom TFM: Fonaments pel disseny de l’avaluació del programa d’ensenyament-aprenentatge feliç.
Nom estudiant: Gemma Mora Muntadas.
Tutora: Lurdes Martínez Mínguez.
Nom TFM: Les competències del psicomotricista. Anàlisi comparatiu en diferents moments formatius.
Nom estudiant: Aina Gavaldà Miralles.
Tutora: Lurdes Martínez Mínguez.
CURS 2014-2015
Nom TFM: L’ús del cos en l’aprenentatge de l’escriptura.
Nom estudiant: Ariadna Faustino Aldea.
Tutora: Lurdes Martínez Mínguez.
Nom TFM: Searching for Embodiment in primary School: The case of Psychomotor Education for autonomy and social skills.
Nom estudiant: Amalia Giannoutsou.
Tutora: Lurdes Martínez Mínguez.
CURS 2013-2014
Nom TFM: La formació personal en l’àmbit de la corporeïtat en els estudis de Mestre/a d’Educació Infantil de Catalunya.
Nom estudiant: Laura Moya Prados.
Tutora: Lurdes Martínez Mínguez.
Nom TFM: Jo també vull ser protagonista, com el meu germà. La importància de l’atenció psicomotriu individualitzada.
Nom estudiant: Francesc Porta Martínez.
Tutora: Montserrat Anton Rosera.