La Universitat Autònoma de Barcelona (UAB) i l’Observatori per la Igualtat de la UAB han atorgat el premi al millor Treball de Fi de Grau (TFG) en perspectiva de gènere del grau d’educació infantil a l’estudiant Sara Gamarra. El treball, titulat “Feminització en l’Educació Infantil”, ha estat tutoritzat per la professora Laura Girbau de didàctica de les ciències socials.

Aquest reconeixement destaca la importància d’incorporar la perspectiva de gènere en les pràctiques educatives, especialment en l’etapa infantil, on es construeixen les bases de la identitat i les relacions socials. La feminització en l’educació infantil és clau per a la promoció de la igualtat de gènere i la prevenció de la discriminació i la violència de gènere en les aules.

Des de la Unitat de Didàctica de les Ciències Socials de la UAB i des de GREDICS, celebrem aquest reconeixement, que mostra el nostre compromís per continuar treballant per incorporar la perspectiva de gènere en la formació inicial i contínua del professorat així com en la recerca, amb l’objectiu de millorar la qualitat de l’educació i contribuir a la construcció d’una societat més igualitària i justa.