Aquesta setmana, els i les estudiants del Grau en Estudis Socioculturals de Gènere de la UAB han desenvolupat una sèrie de tallers innovadors en l’àmbit del gènere i l’educació que han preparat en l’assignatura de Bases per Al Disseny de Projectes d’Intervenció Socioeducativa i Plans d’Igualtat. Aquests tallers, dissenyats específicament per a les estudiants del Grau d’Educació Infantil, s’han integrat dins l’assignatura de Didàctica del Medi Natural i Social.

Els temes tractats en els tallers han abordat diverses qüestions claus relacionades amb el gènere, proporcionant a les futures educadores eines i perspectives necessàries per fomentar una educació més inclusiva i sensible al gènere des d’una edat primerenca.

El feedback rebut ha estat molt positiu, tant per part de les estudiants del Grau d’Educació Infantil com per les del Grau en Estudis Socioculturals de Gènere. La participació activa i l’intercanvi d’idees han estat destacats com a punts forts d’aquesta iniciativa.

Davant de l’èxit d’aquests tallers, preveiem repetir aquesta experiència en els cursos futurs, consolidant així el nostre compromís amb una educació que promogui la igualtat de gènere i la inclusió social en totes les etapes educatives.